اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

مهم‌ترین مشکل جامعه ما عمل نکردن مسئولان به توصیه‌های رهبری است

مهم‌ترین مشکل جامعه ما عمل نکردن مسئولان به توصیه‌های رهبری است
مهرداد بابایی گفت: رهبری بارها مهم‌ترین اولویت اصلی و فوری کشور را اقتصاد و فرهنگ بیان کردند در این باره راهکارهایی دادند اما کدام یک را توانستیم عملیاتی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی پنجشنبه شب در مجمع عالی بسیجیان شهرستان جویبار که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود اظهار کرد: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را مظهر امید مردم نامیدند که کار نمایندگان را به مراتب سخت و سنگین کرد و انتظار از مجلس این است که امید آفرین باشد و مشکلات و معضلات جامعه ما را حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه بهترین راهکار حل مشکلات در بیانات مقام معظم رهبری است گفت:مقام معظم رهبری مطالبی را در این باره اشاره کردند و راهکار هم دادند اما کمتر مسئولین ما توجه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با اشاره به اینکه رهبری بارها مهمترین و اولویت اصلی و فوری کشور را اقتصاد و فرهنگ بیان کردند و اظهار کرد: در موضوعات اقتصاد هم راهکارهایی دادند اما کدام یک را توانستیم عملیاتی کنیم، واقعا در مسئله تولید و مشکلات پیش‌روی آنان که مهمترین آن بانک ها هستند چه اقدامی شد؟ بانک‌ها کارخانه ها را یکی پس از دیگری به خاطر بدهکاری و مشکلاتی از این دست تعطیل کردند.

بابایی با بیان اینکه در بحث اشتغال، مهار تورم افسار گسیخته و مسکن که جزو ضروریات زندگی است که سبب جدایی خانواده‌ها و مشکلات اجتماعی زیادی شده عنوان کرد: این مسائل جزو موضوعات اولویت داریست که مجلس بایستی به آن فکر و برای حل آن تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه کسانی برای جامعه تصمیم می‌گیرند که قشر مرفه جامعه هستند اظهار کرد: قشر مرفه جامعه نمی‌تواند درد مستضعف را بفهمد چون نماینده ای و وزیری نداریم که در شرایط عادی مردم زندگی کند اگر بخواهیم برای کسی راهکار دهیم بایستی از خودمان شروع کنیم مثل شهید رجایی و اگر اینگونه عمل کردیم می توانیم برای مردم کار کنیم.

دبیر مجمع عالی بسیج شهرستان جویبار نیز گفت: بسیج شهرستان چند سالی است که کارش را به طور رسمی آغاز کرده و برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده‌ایم و جلسات تخصصی را اجرایی و عملیاتی کردیم.

سید جواد حسینیان با بیان اینکه مجمع بسیج، مجلس کوچکی محسوب می‌شود در شهرستان است اظهار کرد: این مجموعه دارای هفت کارگروه تخصصی است که کار کمیسیون های مجلس شورای اسلامی را در شعاع کوچک‌تر در شهرستان اجرا می‌کند.

دبیر مجمع عالی بسیجیان جویبار تصریح کرد: افراد متخصص با دانش، ارزشی و ولایی را در این کارگروه ها به کار گرفتیم که در جهت کمک به نمایندگان مجلس و مدیران شهرستانی است.

حسینیان بیان کرد: انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که با نگاه انقلابی و ارزشی همانطور که مردم یک بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کردند و رأی دادند و نمایندگان را انتخاب کردند با تمام وجود و با تمام توان در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی و همچنین حوزه اخلاقی و دینی که متأسفانه در درون مسائل اقتصادی و معیشتی تا حدودی در حال به فراموشی سپردن است نگاه ویژه ای داشته باشند.
 
وی افزود: با این نگاه و این توجه بتوانیم به اهداف بلند انقلاب اسلامی و اهداف نظام و آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری برسیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه