اخبار داغ

نماینده فرماندار هرسین در کمیسیون نظارت:

تشکیل پرونده تعزیراتی برای 8خبازی متخلف در هرسین

تشکیل پرونده تعزیراتی برای 8خبازی متخلف در هرسین
نماینده فرماندار در کمیسیون نظارت هرسین گفت: در بازرسی های صورت گرفته 8 واحد نانوایی که پروتکل های بهداشتی و ساعات کاری را رعایت نکرده بودند برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، با حضور نماینده فرماندار در کمیسیون نظارت و هیات اجرایی ، تعزیرات حکومتی ، رئیس اداره صمت ، بازرسان ادارات بهداشت و درمان ،  اتاق اصناف و رئیس بسیج اصناف شهرستان هرسین از نانوایان شهر هرسین بازرسی به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

شاهرخ بیگی نماینده فرماندار در گفتگو با دیوانگاه، اظهار داشت: به منظور بازرسی از واحدهای صنفی ، نانوایان و رضایتمندی شهروندان  گشت های مشترک با حضور بازرسان ادارات ذی ربط تشکیل داده شد  و در این بازرسی ها با کسانی که اقدام به کم فروشی ، گران فروشی و همچنین صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند طبق قانون نظام صنفی برخورد می شود .

, ،,

وی افزود : در بازرسی امروز که از نانوایان شهر هرسین صورت گرفت اکثر نانوایان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بودند ولی متاسفانه 8 واحد نانوایی  پروتکل های بهداشتی و ساعات کاری  را رعایت نکرده بودند که برای انها پرونده تعزیراتی تشکیل داده شد.

,

نماینده فرماندار در کمیسیون نظارت و هیات اجرایی خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم هرسین و بیستون درخواست می شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ اداره صمت و یا ۴۵۱۲۷۰۷۵ تماس بگیرند و بازرسان مارا از تخلفات  اگاه سازند و همچنین  برای پیشگیری از کرونا در هنگام‌ خرید نان از ماسک استفاده کرده و  فاصله اجتماعی  را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه