اخبار داغ

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اصلاح الگوی مصرف با طرح سراسری برق امید+فیلم

اصلاح الگوی مصرف با طرح سراسری برق امید+فیلم
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف با طرح سراسری برق امید دنبال می شود گفت: برق امید سبب بهینه سازی و اصلاح مصرف برق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف با طرح سراسری برق امید دنبال می شود گفت: برق امید سبب بهینه سازی و اصلاح مصرف برق می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

داوود راهزادی با بیان اینکه سالانه 6 الی 7 درصد مصرف برق رشد دارد، گفت: در سالیان اخیر با توجه به هزینه های تولید برق و همچنین محدود بودن منابع فسیلی آن، وزارت نیرو بهینه سازی انرژی مصرف برق را در دستور کار قرار داده است.

,

 

,

مدیر عامل شرکت برق با بیان اینکه  برق امید می تواند به بهینه سازی مصرف برق کمک کند، تاکید کرد: برق امید تلاش کرده است، امید را برای خانوارها با رعایت الگوی مصرف ایجاد کند این طرح بعد از تصویب توسط دولت به مجلس ارائه و تایید شد.

,

 

,

وی با توضیح  اینکه اصلاح الگوی مصرف می تواند سبب کمک به هزینه های خانواده ها شود، گفت: طرح برق امید در چهار محور اساسی شناسایی، اطلاع رسانی، پایش و اجرایی دنبال می شود.

,

 

,

ادامه اظهارت مدیر عامل شرکت  توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در کلیپ زیر قابل مشاهده است:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه