اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد؛

تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است/دل‌نگرانی مردم از عدم نظارت در حوزه قیمت‌ کالاها

تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است/دل‌نگرانی مردم از عدم نظارت در حوزه قیمت‌ کالاها
محمد باقر محمدی لائینی با اشاره به اینکه تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است، گفت: دفاع مقدس و دفاع حرم موضوعاتی است که دشمنان قصد تحریف آن را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد:
زحمات سربازان حوزه امنیت تشکر می‌کنیم، به‌خصوص اینکه در مراسم تشییع پنج شهید بازگشته از خان‌طومان در حفظ نظم اجتماعی و تامین امنیت زحمات فراوانی کشیدند.

وی با اشاره به اینکه تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است، تصریح کرد: دفاع مقدس و دفاع حرم موضوعاتی است که دشمنان قصد تحریف آن را دارند، تحریف یک خطر جدی است، در این روزها که دشمن در کنار هجمه فرهنگی و اعتقادی تمام توان خودش را روی فشار اقتصادی گذاشته است.

امام جمعه ساری افزود: الان که دشمن روی فشار اقتصادی دست گذاشته و با ناکارآمدی برخی مدیران این فشار مضاعف شده شاهد بخشی از تحاریف هم هستیم و به دنبال این هستند که علمای شیعه را تکفیری معرفی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که بگویند اسلام انقلاب مصداق اسلام واقعی نیست و اسلام جعلی است.

محمدی لائینی با اعلام اینکه جریان انقلاب باید زنده باشد و تحریف‌ها را با منطق و استدلال پاسخ دهد، گفت: نباید ساکت باشیم و هم باید مواظبت کنیم فضا متشنج نشود و وحدت از بین نرود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: عدم نظارت در حوزه نرخ و قیمت‌ها دل‌نگرانی مردم است این فشارها خواسته دشمن است، در این شرایط می‌بینم از روی نادانی یا بی‌بصیرتی حرفهای زده می‌شود که مصداق همان تحریف است.

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از کسانی که از این قشر حمایت می‌کنند، اظهار کرد: ما با تمام تلاش در راه عمل به فرمان مقام معظم رهبری در سطح استان گام برمی‌داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

*برای رسیدن به بندگی و تقوای الهی دست به دعاییم

, *برای رسیدن به بندگی و تقوای الهی دست به دعاییم , *برای رسیدن به بندگی و تقوای الهی دست به دعاییم ,

امام جمعه موقت نکا نیز گفت: نیروهای نظامی ما نیروی مکتبی و ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم هستند و باید قدردان تلاش همه جانبه آنان بود.
نیروهای نظامی ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم هستند

حجت‌الاسلام محمدجواد موحد در خطبه‌های نماز جمعه نکا اظهار کرد: امروز در جامعه اسلامی ما دستان مبارک پیدا و پنهان فراوانی در خدمت مردم و برای مردم و در کنار مردم فداکاری دارند که در عرصه تأمین بهداشت، معاش، امنیت تلاش فراوانی انجام می‌شود.

وی افزود: پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که فداکاری کردند که در راستای عذاب فعلی که جهان گرفتار آن شد؛ خطرپذیری را تحمل کردند و همه کسانی که برای امرارمعاش و کشاورزی و امنیت تلاش دارند؛ دارای اجر هستند.

امام جمعه موقت نکا با بیان اینکه تولید فراوان و مصرف کم، کار امام علی(ع) در دوران زندگی بوده است؛ خاطر نشان کرد: همچنان که نباید از عبادت غفلت شد؛ نباید از کار و تولید غفلت شویم و باید اولیای الهی ما رد کار و تلاش الگوی ما باشند.

حجت‌الاسلام موحد ادامه داد: در حدیثی داریم که دو نعمت در بین مردم مجهول مانده است و سلامت و امنیت دو مقوله مهم است که جامعه و جهان به آن نیازمند است و سلامت که اکنون کادر درمان بیش از گذشته تلاش دارند و امنیت هم با تلاش دستان مبارک پیدا و پنهان فراوانی در خدمت مردم است و تأمین امنیت می‌شوند.

وی گفت: جهادسازندگی امروز به جهاد کشاورزی تبدیل شد و رسالت آن به درستی انجام نمی‌شود که کاش بود تا در تأمین امرار معاش تلاش بیشتری شود؛ البته هستند افرادی که در جهاد کشاورزی روحیه جهادی دارند و تلاش همه جانبه دارند.

به گفته امام جمعه موقت نکا، تلاش نیروهای پرتوان نیروی انتظامی در تمام شئون زندگی انسان از تولد تا مرگ مأموریت و رسالت دارد و 8 هزار شهید نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب و اسلام کردند که جای قدردانی است.

موحد افزود: نیروی انتظامی از مردم و بدنه همین مردم هستند و در کنار مردم و از جنس مردم است و لذا نیروهای مسلح مکتبی هستند و امروز جایگاه مدرن دنیا نمی‌تواند جای نیروی انتظامی ما را بگیرد؛ چرا که نیروهای ما نیروی مکتبی و ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم هستند.

وی با بیان اینکه در هفته پیش رو مناسبت بزرگ شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) را داریم که 28 سال عمر کردند و منشاء اقدام بین‌المللی و جهانی است؛ یادآور شد: از ایشان امام عصر(عج) پا به عرصه گذاشت و برای آینده ظهور ایشان به انسان‌ها در کتاب‌های مختلف دینی مژده داده شده است.

امام جمعه موقت نکا خاطر نشان کرد: امروز ادیان جهان، معتقد به عصر ظهور و انقلاب مهدی موعود هستند و اعتقاد به منجی و امام زمان(عج) دارند و مسیح، مسلمان، یهود، زرتشت، بودا و هندوها همگی اعتقاد به امام زمان دارند که فریادرس است و به داد جهانیان می‌رسد.

موحد اظهار کرد: امامت از اصول پنج گانه ماست و در خطبه غدیر امام علی(ع) را به عنوان جانشین پیامبر و امام زمان به عنوان امام در عصر ظهور اعلام شده است.

وی بیان داشت: وجود امام حسن عسکری(ع) در کنار همه امامان معصوم دارای ارزش است که 8 میلیارد جمعیت جهان منتظر فرزند این امام بزرگوار هستند.

امام جمعه موقت نکا در پایان گفت: برای رسیدن به بندگی و تقوای الهی دست به دعاییم و امیدواریم توفیق روزافزون در طاعت و بندگی خدا داشته باشیم که طاعت و بندگی خدا، تنها در نماز و روزه و عبادت مخصوص نیست و هر نوع خدمتی که انسان به هم نوع انجام دهند و هر نوع احسانی، عبادت است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه