اخبار داغ

استاندار اردبیل عنوان کرد؛

7 مرکز نوآوری در اردبیل راه اندازی می شود

7 مرکز نوآوری در اردبیل راه اندازی می شود
استاندار اردبیل گفت: تولیدات مرکز نوآوری انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای در حد ملی و بین اللملی است و می تواند به بازارهای بزرگ حوزه کشورهای قفقاز دست پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو ظهر امروز در بازدید از مرکز نوآوری انیمیشن،رسانه و بازی های رایانه ای استان اظهار داشت: با توجه به قابلیت های استان در زمینه انمیشین و رسانه و داشتن جوانان توانمند در این حوزه، اردبیل می تواند نقش تاثیر گذاری در بازارهای جهانی در حوزه بازی های رایانه ای داشته باشد وبه قطب بزرگ تولید انیمیشین در کشور تبدیل شود.‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به جایگاه و نقش انیمیشن و رسانه در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه، افزود: در سفر معاون علم و فناوری ریاست جمهوری در خرداد ماه سال جاری به استان اردبیل مجوز ۷ مرکز نوآوری برای این استان اخذ شد که این مراکز در حال راه اندازی است.

,

استاندار اردبیل گفت: مرکز نوآوری انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای یکی از مجوز های اخذ شده است که با برنامه ریزهای هدفمند صورت گرفته ۴۰ جوان خوش فکر در حوزه انیمیشین و بازی های رایانه ای در آن مشغول به فعالیت می شوند. 

,

بهنام جو اظهار کرد: این مرکز جزو ۴ مرکز در تولید انیمیشن و بازی های رایانه ای در کشور است که تولیدات آن در حد ملی و بین اللملی است و می تواند به بازارهای بزرگ حوزه کشورهای قفقاز دست پیدا کند. 

,

وی تصریح کرد: این مرکز با توجه به پیشرفت های خوبی که در طول چند ماه اخیر داشته تا یک ماه آینده به صورت رسمی افتتاح می شود تا بتواند به مرکز و محلی برای رشد و شکوفایی ایده های جوانان در حوزه انیمیشن تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه