اخبار داغ

در جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان مطرح شد؛

تغییر خط تولید کارخانجات، عامل کمبود روغن/ 10 تن روغن در زنجان توزیع می‌شود

تغییر خط تولید کارخانجات، عامل کمبود روغن/ 10 تن روغن در زنجان توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: کمبود روغن جامد به دلیل تغییر خط تولید کارخانجات در کشور است که در زنجان نیز موجب کمبود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ناصر فغفوری امروز در جلسه ستاد تنظیم استان زنجان، اظهارداشت: سطح شهرستان زنجان به سه قسمت برای نظارت تقسیم شده است و برای هر منطقه دو‌گروه و دو گروه نیز برای نظارت نانوایان پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: دو گروه برای مبارزه با قاچاق در نظر گرفته شده است و با همکاری جهاد کشاورزی و مجموعه مرغداران مشکل تخم مرغ به ثبات رسیده است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر  قیمت نهایی مرغ گرم  ۲۰ هزار تومان است و در زمینه تزریق مرغ گرم وضعیت خوبی وجود دارد، افزود: ۳۵۰ تن مرغ مجددا تزریق شده است.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان داشت: قیمت مرغ منجمد در استان به ۱۵ هزار تومان افزایش یافته است که ۳۵ تن دیروز و  ۱۵ تن فردا در استان توزیع می‌شود.
,
 
,
فغفوری کمبود روغن جامد را به دلیل تغییر خط تولید کارخانجات در کشور اعلام کرد و گفت: در چند روز گذشته روغن جامد توسط یک شرکت پخش به میزان ۱۰ تن برای مصارف خانگی توزیع شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در زمینه روغن وضعیت خوبی در استان وجود داشته و در زمینه روغن خوراکی مشکلی نداریم، بیان داشت: ۸۰ تن روغن مایع در روزهای آینده توزیع می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: مشکلی در تولید مرغ در استان نداریم و قیمت‌گذاری جدید در سطح استان مدیریت می‌شود.
,
 
,
تاراسی تصریح کرد: کمبود بذر گندم که تاثیر بسزایی برای تولید دارد در استان حل شده است و ۸۵ درصد بذر تولید استان کشت شده است.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان زنجان نیز برضرورت افزایش ساعت کاری بازرسان اتاق اصناف تاکید کرد و گفت: باید این زمان افرایش یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه