اخبار داغ

بیرون زمین لبخند می‌زنم اما داخل زمین جدی و منضبطم؛

نویدکیا: شاید یکی دو تغییر در سپاهان داشته باشیم/ ۵ بار زانوی راست و یک بار زانوی چپم را جراحی کرده‌ام

نویدکیا: شاید یکی دو تغییر در سپاهان داشته باشیم/ ۵ بار زانوی راست و یک بار زانوی چپم را جراحی کرده‌ام
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از کشورهای عربی پیشنهادات خوبی داشتم ولی خوشحالم که در سپاهان ماندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: وضعیت تیم خیلی خوب است. تغییرات زیادی نداشتیم چون در یکی دو سال اخیر خریدهای خوبی برای سپاهان صورت گرفته بود. اگر مشکل خاصی پیش بیاید، شاید یکی دو تغییر کوچک داشته باشیم وگرنه با همین نفرات وارد لیگ می‌شویم و همه شرایط مهیا است. شاید کم و کسری و اشتباهی هم وجود داشته باشد. نمی‌توانم بگویم هر تصمیمی که می‌گیرم، درست است ولی سعی می‌کنم کمتر اشتباه کنم و نتایج خوبی بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم از او حرف شنوی دارند؟ تاکید کرد: من هم مثل آقای ساکت سعی می‌کنم بیرون از کار لبخند بزنم ولی در شغل و کارمان انضباط را رعایت می‌کنیم. اگر من رعایت نکنم، نباید انتظار داشته باشم بازیکنانم رعایت کنند.
,
نویدکیا با اشاره به وفاداری اش به باشگاه سپاهان و بازی کردن برای این تیم خاطرنشان کرد: از ۱۴ سالگی در سپاهان بودم. سالهای زیادی از زندگی ام را در این باشگاه گذراندم. پیشنهادات خوبی هم از داخل و هم از خارج و کشورهای عربی داشتم ولی دلم می‌خواست کار متفاوتی انجام بدهم و ترجیح دادم در سپاهان بمانم. الان هم خوشحالم. شاید پیشنهاد مالی آنها بیشتر بود ولی الان که به گذشته بر می‌گردم، می بینم تصمیم خوبی گرفته‌ام. برایم لذت بخش است که کل دوران ورزشی ام را در سپاهان گذراندم و قهرمانی‌های زیادی به دست آوردم.
,
سرمربی سپاهان درباره برنامه‌های آماده سازی این تیم تاکید کرد: روز پنجم آبان دیدار دوستانه‌ای را با تراکتور در اصفهان داریم و نهم آبان هم با آلومینیوم اراک قرار بازی گذاشته‌ایم. لیگ هم از ۱۶ آبان شروع می‌شود. هر ۱۰ روز یکبار تست می‌دهیم و تمرینات برگزار می‌شود. اگر مراقبت نکنیم و یک نفر مبتلا شود، ممکن است به همه سرایت کند.
,
نویدکیا درباره فضای مجازی و درخواست هواداران در روزهای کرونایی گفت: خیلی اهل فضای مجازی نیستم ولی خواسته مردم را می شنوم. هواداران مرا می‌شناسند. قبلاً که کاپیتان تیم بودم هواداران سر تمرین می‌آمدند و با آنها بحث می‌کردیم. سعی می‌کردم هواداران را قانع کنم که چه چیزی به صلاحشان است. گاهی اوقات نظراتی بود که سعی می‌کردیم از آن استفاده کنیم. اختلاف نظر هم که هست. نمی گویم همه مطلقاً بگویند افکار من درست است. ولی فوتبال حرفه‌ای است و یک نفر باید تصمیم بگیرد. این مسئولیت الان بر عهده من است. شاید در این راه اشتباه بکنم. از همین حالا اگر اشتباهی باشد عذرخواهی می‌کنم.
,
سرمربی سپاهان درباره برنامه‌های آماده سازی این تیم تاکید کرد: روز پنجم آبان بازی دوستانه‌ای را با تراکتور در اصفهان داریم و نهم آبان هم با آلومینیوم اراک قرار بازی گذاشته‌ایم.
,
سرمربی تیم فوتبال سپاهان که در برنامه «زنده رود» شبکه اصفهان حاضر شده بود، با اشاره به تولد دخترش در روز ۵ آبان، اظهار کرد: چون ۵ آبان باید با تراکتور بازی کنیم، قرار گذاشتیم امروز تولد دخترم را جشن بگیریم که امروز هم میهمان برنامه شما شدم. همسرم کمی دلخور شد و گفت امروز که تمرین تیم تعطیل بود در خانه می‌ماندم!
,
نویدکیا درباره وضعیت مصدومان سپاهان گفت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. چهار - پنج مصدوم جزئی داریم. شخصاً کمی نگران پورقاز و ولسیانی بودم که خوشبختانه وضعیت خوبی دارند. محبی هم جراحی کوچکی روی مینیسک پایش انجام داده که تا ۱۴ روز دیگر به تیم اضافه می‌شود. خلعتبری و دهقان هم مصدومیت جزئی دارند ولی همه چیز ایده آل است.
,
سرمربی سپاهان در پایان صحبت‌هایش گفت: خودم وقتی بازی می‌کردم پنج بار زانوی راست و یکبار زانوی چپ را جراحی کردم و آسیب دیدگی‌های زیادی داشتم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه