اخبار داغ

در خطبه‌های جمعه هرمزگان عنوان شد؛

همه مولفه‌های پیشرفت یک ملت ذیل امنیت قابل تعریف است/بی آبی "سیریک" زیبنده نظام و مسئولان نیست

همه مولفه‌های پیشرفت یک ملت ذیل امنیت قابل تعریف است/بی آبی "سیریک" زیبنده نظام و مسئولان نیست
امامان جمعه هرمزگان با گرامیداشت هفته ناجا، ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها، خدمات و مجاهدت شبانه روزی ناجا در تامین نظم و امنیت در کشور عنوان کردند: پلیس یک نقش محوری در جوامع دارد و به عنوان پناهگاه مردم شناخته می شود و همه مولفه های پیشرفت یک ملت در ذیل برقراری امنیت قابل تعریف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بیان خطبه های نمازجمعه شهرستان بندرعباس اظهار کرد: منکر و معروف بحث گسترده ای دارد اما نگاه ما به آن محدود است که باید دایره شناختی خود را نسبا به این موضوع گسترش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه بندرعباس با پرداختن به منکرات اداری و آثار سوء آن در زندگی فردی و اجتماعی افزود: منکرات اداری شامل سوءاستفاده از موقعیت های شغلی، تبعیض بین فردی، تکبر و عدم توجه به زیردستان، سهل انگار ی و کم کاری، افشای اسرار و اطلاعات مشتریان وسازمان اداری، قانون گریزی، تملق و چاپلوسی و حسادت است که راه مقابله با آنها تقوای الهی است.

,

عبادی زاده ادامه داد: هرفردی در هرجایگاهی که قرار دارد نباید سوءاستفاده شغلی داشته باشد، حقوق آنها از بیت المال است و همه افراد در این مسئولیت ها و ماموریت ها دارای امتیازات یکسانی هستند، یک مدیر در یک دستگاه اداری اگر با کبر و و غرور جواب سوالات مردم را بدهد دچار منکر شده است، بیشتر زمان خود را در کنار همکاران و ارباب رجوع می گذرانیم و آنها به مثابه خانواده ما هستند، حسادت ها سیستم یک اداره را برهم می زند که باید به خدا پناه ببریم.

,

در قبال حقوقی که از یک دستگاه اداری می گیریم، مسئول هستیم

, در قبال حقوقی که از یک دستگاه اداری می گیریم، مسئول هستیم, در قبال حقوقی که از یک دستگاه اداری می گیریم، مسئول هستیم,

وی تصریح کرد: در قبال حقوقی که از یک دستگاه می گیرم تکالیفی داریم که باید مراقبت شود و کم‌گذاشته نشود، با کمال تاسف در دستگاه های اداری برخی از کشورها خدمات ارائه شده آنها به مردم از کشور ایران بیشتر است و میزان کار مفید،معدل و ضریب آنها بیش از ایرانیان است که باید دقت کنیم، مسلمانی که مبنای زندگی او بر اساس انضباط اجتماعی و استفاده از وقت به شیوه درست است اما از ۷ ساعت کاری تنها ۲ ساعت آن را کار مفید دارد که شرایط مطلوبی نیست.

,

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: توجه به تقوا حلال تمام مشکلات جامعه است اگر در سیستم اداری تقوا باشد کار خوب انجام می شود، در خانواده عشق و دوستی را در پی دارد و جامعه فضای نشاط و شادابی و آرامش روحی و روانی را خواهد داشت، در مسائل سیاسی دعواها و نزاع ها را رخت بر می بندد و به سلامت سیاسی می رسیم.

,

عبادی زاده ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی(ع) ادامه داد: امام عسگری(ع) در یک شرایط بسیار خاصی قرار داشت که تربیت یک نسل منتظر بود، مامویت بزرگی که باید زمینه را برای غیبت کبری امام پس از خود را انجام دهد،ایشان در میان ائمه اطهار(ع) امامی است که بیش از همه کرامات خود را بروز می دادند تا جامعه اسلامی در غیبت فرزند ایشان در تردید نباشد.

,

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روزها پر سر و صدا است و برخی تاثیر آن را بر کشور ایران می دانند که نظریه بسیار غلطی است که ناشی از سادگی سیاسی است، آنها ساختار غرب را نمی شناسند و نمی دانند آنچه مهم است دلنبستن به انتخابات آمریکا و برخورد منطقی و خردی است.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: سگ زرد برادر شغال است، هر دو آنها مظهر تفکرات غرب هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند و اتفاقا میزان تاثیرگذاری که ایران در تحول آمریکا دارد بیش از تاثیر آنها بر ایران است، اکنون دوران افول امریکا است و باید منتظر عواقب پس از انتخاب باشد و همان بلاهایی که با ملت های مردم مظلوم داشتند حالا خود در چاه های خود فرو می روند.

,

عبادی زاده ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: نظام اسلامی وحدت دائمی دارد که می تواند راه را به سوی اسلام و مسلمین فراهم کند اما دشمن این را نمی خواهد نباید به جریان های وحدت ستیز اجازه دخالت در امور کشور را بدهیم، برخی تمام آبروی خود را به دست رژیم امریکا داده است و تبل جدایی را سر می دهد که جنگ های در منطقه نیز ناشی از همین مسئله است.

,

مشکل آب سیریک اورژانسی است

, مشکل آب سیریک اورژانسی است, مشکل آب سیریک اورژانسی است,

امام جمعه بندرعباس در خصوص پیگیری مشکل آب سیریک تصریح کرد: قطعی ماهیانه آب سیریک یک مشکل جدی و اورژانسی است که نباید در دستور طرح های دراز مدت قرار بگیرد، اداره کل آب و فاضلاب و استانداری نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند و مشکل را رسیدگی کنند، بخش ها، روستاها و شهر سیریک که در کنار دریا هستند نباید تشنه بمانند.

,

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس پس از قرائت نماز جمعه از تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی تشکر کرد و حضور آنها درنمازجمعه که از هیچ پوششی در امنیت نماز و مسائل دینی و سیاسی فروگذار نکرده اند را از شوکت و برکت الهی خواند، قاری این هفته نمازجمعه سرکارگروهبان یکم امیرحسین عباسی و موذن نیز جناب سرهنگ هادی گنجی بود.

,

نقش محوری پلیس به عنوان پناهگاه مردم در جامعه

,

نقش محوری پلیس به عنوان پناهگاه مردم در جامعه

, نقش محوری پلیس به عنوان پناهگاه مردم در جامعه, نقش محوری پلیس به عنوان پناهگاه مردم در جامعه,

حجت الاسلام والمسلمین بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان در اجتماع مردم نمازگزار در مسجد جامع حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه نماز جمعه برکات فردی، اجتماعی و سیاسی فراوانی دارد اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا چند ماهی از حضور در این اجتماع نورانی محروم بودیم لذا متضرعانه از درگاه الهی بخواهیم که این بلای جهانی را ریشه کن بفرماید.

,

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به سالروز شهادت امام عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت حجت ارواحنافداه افزود: اصلی ترین راهبرد امام یازدهم برنامه ریزی دقیق در خصوص استقرار و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود و در بیانات حضرت این مطلب به وضوح قابل مشاهده است .

,

امام جمعه پارسیان، نهضت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را براساس یک حرکت عقلانی دانست و با اشاره به اعتراض شدید امام راحل در ماجرای ننگین کاپیتولاسیون ادامه داد: منطق امام در مواجهه با مسائل از همان دهه چهل، حکم شرع و عقل بود و بعد از انقلاب نیز با درایت امامین انقلاب رابطه با دنیا براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت پایه ریزی شد و همان راهبرد براساس عقلانیت قبل از انقلاب ادامه پیدا کرد.

,

وی،اضافه کرد: شعار ملت ما در انقلاب نفی سلطه شرق و غرب بوده است لذا اجازه زورگویی و تحقیر را به احدی در دنیا نخواهیم داد و از طرفی با هر کشوری که براساس احترام متقابل رفتار کند ارتباط داشته و خواهیم داشت و مصلحت شخصی را بر مصلحت کشور و انقلاب ترجیح نمی دهیم .

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، عقلانیت را در تضاد با تسلیم و قبول سلطه معرفی و تصریح کرد: به لطف الهی جمهوری اسلامی با مدیریت رهبری عالیقدر انقلاب در این چهار دهه با عقلانیت تمام، از عزت و جایگاه بزرگ ملت ایران حراست و پاسداری کرده است.

,

امام جمعه شهرستان پارسیان با گرامیداشت هفته ناجا، ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها، خدمات و مجاهدت شبانه روزی ناجا در تامین نظم و امنیت در کشور عنوان کرد: پلیس یک نقش محوری در جوامع دارد و به عنوان پناهگاه مردم شناخته می شود و همه مولفه های پیشرفت یک ملت در ذیل برقراری امنیت قابل تعریف است .

,

حجت الاسلام بارانی، ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مجموعه ای پاک ؛خدوم و انقلابی است که توانسته است به وظایف خود به خوبی عمل کند و تقدیم هزاران شهید در این مجموعه سند بزرگ فداکاری و ایثار این عزیزان برای اسلام و ایران است .

,

امام جمعه پارسیان، همکاری و همیاری مردم با پلیس را موجب ارتقای امنیت دانست و ضمن توصیه به تقویت امنیت مردم محور و جلب اعتماد مردم خاطرنشان کرد: رفتار ناجا باید با مردم در چارچوب قانون با احترام، محبت، اخلاق و خویشتنداری و با اراذل و اوباش و مخلان امنیت، مقتدر و قاطع باشد.

,

امنیت برای مردم سیریک از نان شب واجب تر است

, امنیت برای مردم سیریک از نان شب واجب تر است, امنیت برای مردم سیریک از نان شب واجب تر است,

حجت الاسلام محسن سالاری  امام جمعه سیریک در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد:تقوا مولف دولت مهدی است و آن بستری که در قلوب مردم باید ریشه دار باشد  تقواست که نتیجه تقوا رستگاری وفلاحی است.

,

امام جمعه سیریک ضمن تبریک پیشاپیش هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مغفرت افزود: شیعه وسنی با هم برادر و برابرند  و توحید حرف اول پیامبر برای امتش بود.

,

وی ادامه داد: تقوا همانند ماسک در مقابل بیماری و ویروس از مردم محافظت می کند و تقوا برای انسان ماسک حفاظت از گناه است.

,

سالاری اضافه کرد: امنیت اولویت مردم مرزنشین سیریک است و مردم سیریک مشکلات زیادی را به جان خریدند  ولی قید امنیت  مرزها را نزدند زیر امنیت برای آنها بسیار مهم است.

,

حجت الاسلام و المسلمین سالاری افزود: شهرستان سیریک با این همه پتانسیل  های عظیم در کنار محرومیت ها ،آن هم با این  همه موهبت الهی زیبنده نیست که مردم در شهر و روستاها مشکل آب شرب داشته باشند.

,

وی راه نجات کشور را عمل کردن جهادی با روحیه انقلابی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این راه توجه به گام دوم انقلاب است لذا باید روی میز همه مدیران نسخه گام دوم انقلاب باشد.

,

سالاری با بیان اینکه اصل نطام و معنویات امام ، خط قرمز ماست خاطرنشان کرد: دست بیعت خواهم داد و دست بیعت خواهم گرفت، خط بندی، جناح بندی سیاسی ، مذهبی نیز برایم قابل قبول نیست و با این چنین مواردی نیز برخورد می کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه