اخبار داغ

رئیس اداره بیمه خدمات درمانی پاوه:

بیش از ۳۹ هزار نفر در پاوه تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند

بیش از ۳۹ هزار نفر در پاوه تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند
اسد مهدیانی گفت: بیش از ۳۹ هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند و خدمات لازم به آنها ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسد مهدیانی در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله اظهار داشت: سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی است و از این تاریخ لغایت ۹/۸/۹۹ بعنوان هفته بیمه سلامت نامگذاری شده است.

رئیس اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان پاوه در ادامه افزود: سازمان بیمه سلامت تاکنون بیش از چهل میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است که اداره بیمه سلامت شهرستان پاوه با تعداد جمعیت بیمه شدگان ۳۹ هزار و هفتصد و بیست و دو نفر ۶۳ درصد جمعیت بیمه شدگان را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۰۰ نفر بیمه شده صندوق سایر اقشار خانواده معظم شهدا، ۶۱۶۸ نفر صندوق کارکنان دولت، ۵۷۸ نفر سایر اقشار بهزیستی، ۲۲ هزار و پانصد و شصت و شش نفر صندوق روستاییان و عشایر، ۸۸۸۶ نفر صندوق بیمه سلامت همگانی و ۴۲۴ نفر صندوق کمیته امداد هستند.

این مسئول تصریح کرد: این بیمه با ۲۳ پزشک سطح شهر و ۲۹ موسسه و مراکز درمانی یا بیمارستان و مراکز پاراکلینیکی و ۳ آزمایشگاه و سونوگرافی و رادیولوژی و ۵ مراکز فیزیوتراپی قرارداد دارد.

مهدیانی صدور ۸۲۲۵ دفترچه در سال جاری، تشکیل پرونده بیماران دیابتی، راه اندازی سامانه های استحقاق سنجی و نسخ الکترونیکی، اجرایی نمودن طرح بررسی اسناد و پرونده الکترونیکی بستری، تبدیل کارت بیمه شدگان شهری کمیته امداد به دفترچه درمانی با تعداد ۴۲۴ جلد، بازدید و پایش مراکز درمانی شهری و روستایی، عقد قرارداد همکاری با پزشکان ، تحت پوشش قرار دادن اقشار آسیب مدیر جامعه همچون زندانیان و تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد پوشش بیمه ای را از اهم فعالیتهای مهم این اداره بیان کرد.

وی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران بعنوان بزرگترین سازمان بیمه درمانی کشور با تاکید برتوانمند سازی بیمه شدگان و ترویج فرهنگ عمومی سلامت با ایجاد یک سازمان هوشمند که تمرکز خود را بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع قرار داده تلاش کرده طی این دولت پوشش را به حد کامل برساند.

رئیس بیمه خدمات درمانی پاوه ادامه داد: تلاش این مجموعه بر آن است تا با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در راستای تجمیع منابع خود و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری همراه با مشارکت اجتماعی مردم زمینه رضایت بیمه شدگان را در اقصی نقاط کشور فراهم کند.

مهدیانی این هفته را به بیمه شدگان این سازمان،موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد و موسسات بیمه گذار این مجموعه تبریک و ابراز امید واری کرد: این سازمان در راستای ارتقاع خدمت رسانی به مردم استان و شهرستان پاوه به منظور کاستن از رنج های بیماری و بیمارداری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری است روز به روز موفق تر عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه