اخبار داغ

مسئول روابط عمومی اداره صنعت پاوه:

نگهداری هرگونه کالا در انبار بدون داشتن کد انبار تخلف محسوب می‌شود

نگهداری هرگونه کالا در انبار بدون داشتن کد انبار تخلف محسوب می‌شود
مسلم قادری گفت: نگهداری هرگونه کالا در انبار بدون داشتن کد انبار تخلف محسوب به شمار می رود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسلم قادری در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله اظهار داشت: نظر به ضرورت ثبت موجودی برخی از کالاها در سامانه اعلام موجودی سازمان حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت از تاریخ ابلاغ این آگهی متصدیان واحدهای صنفی مشمول که دارای پروانه کسب معتبر و فعال هستند با در دست داشتن پروانه کسب و مدارک شناسایی جهت ثبت نام اطلاعات آنها در سامانه مذکور به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاوه مراجعه کنند.

وی افزود: این کالاها مربوط به اتحادیه خواروبارفروشان ، قصابان ، خبازان و قنادان ، واحدهای مرغداری ، مصالح ساختمانی ، لوازم التحریر و لاستیک خودرو شهرستان پاوه می باشد که در ادامه لیست اقلام این کالاها که فقط در انبار کالا نگهداری می کنند می آید.

مسئول روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاوه  با بیان اینکه پس از تأیید مدارک آنها کد انبار برای آنها تعریف خواهد شد، ادامه داد: در پایان هر ماه موجودی کالای نگهداری شده در انبار را برابر جدول ذیل به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اعلام ، تا در بانک اطلاعاتی مراکز ذخیره سازی و نظارت بر موجودی کالای کشور ثبت شود.

این مسئول بیان داشت: نگهداری هرگونه کالا در انبار بدون داشتن کد انبار تخلف محسوب و مشمول تشکیل گزارش بازرسی و ارسال به تعزیرات حکومتی خواهد شد و اداره صمت شهرستان در قبال واحدهای سهل انگار هیچ تعهدی نخواهد داشت .   

وی در پایان گفت: محل انبار باید دارای کدپستی و بصورت جداگانه از طریق اتحادیه مربوطه پروانه کسب صنفی اخذ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه