اخبار داغ

اظهارنظر رسمی گزینه مطرح برای سرپرستی حوزه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اظهارنظر رسمی گزینه مطرح برای سرپرستی حوزه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
عیسی شهامت یکی از گزینه های مطرح شده برای سرپرستی حوزه معاون عمرانی استاندار در اظهار نظری در این خصوص مطالبی را بیان کرد و گفت: اگر قرعه برای تصدی معاونت عمرانی به نام ما افتاد خدمت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس طی روزهای گذشته خبرهایی از انتقال عزیز فیلی  معاون فنی استانداری به وزارت راه و شهرسازی  مطرح شد از طرفی  از دو گزینه یعنی عیسی شهامت مدیر کل  فعلی دفتر امور شهری استانداری و همچنین داریوش جهانبخش شهردار مادوان برای انتصاب در این جایگاه خبرهایی  مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح زاگرس,

 

,

عیسی شهامت در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص خبرهایی مبنی بر انتصاب او به  سمت معاونت عمرانی استاندار گفت:  تا کنون رسما برای انتصاب در جایگاه  معاونت عمرانی به بنده موضوعی اعلام نشده است.

,  صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه در این سیستم در حال فعالیت هستیم، و در هرکجا استاندار تشخیص دهد، خدمت خواهم کرد، تاکید کرد: در شرایط حاضر پیگیر این قضیه نبودم و حتی صحت و سقم آن را استعلام نگرفتم و امید داریم هر چه خیر و صلاح سیستم و مردم باشد، رقم بخورد.

,

 

,

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر فردی برای جایگاهی که در آن قرار گرفته است، تلاش مطلوب داشته باشد موفق است، بیان کرد: استاندار خیرخواه مجموعه هستند و تلاش دارند پرسنل را با راهنمایی خود جهت همسویی با مجموعه و سیستم کمک کند.

,

 

,

شهامت با بیان اینکه  در جایگاه و مسئولیت فعلی تلاش می کنم، گفت: بدون شک خیلی از افراد این ظرفیت را دارند که این جایگاه را پذیرفته و منشاء خیر باشند، و اگر قرعه برای تصدی معاونت عمرانی به نام ما افتاد خدمت خواهیم کرد و اگر شخصی دیگر این مسئولیت را بر عهده گرفت در خدمت او خواهیم بود.

,

 

,

وی با اشاره به خصوصیت های اخلاقی و عملکردی داریوش جهانبخش شهردار  فعلی مادوان که  گزینه دیگر مطرح شده برای جایگاه معاونت عمرانی استاندار است، گفت: جهانبخش در مجموعه شهرداری مادوان خدمات خوبی داشته است، و در هر جایگاه دیگر هم می تواند منشا خیر و اثر باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه