اخبار داغ

فرمانده قرارگاه جهادی مهندسی متوسلیان خبر داد:

توزیع بیش از ۵ هزار بسته کمک معیشتی طی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سرپل ذهاب

توزیع بیش از ۵ هزار بسته کمک معیشتی طی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سرپل ذهاب
سعید قاسمی, فرمانده قرارگاه جهادی مهندسی متوسلیان از توزیع بیش از ۳ هزار بسته کمک معیشتی و ۲هزار و ۵۰۰ کارت هدیه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دربین نیازمندان شهرستان سرپلذهاب خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار سعید قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهارداشت : در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان سرپلذهاب که قریب به سه سال از وقوع زلزله ۷/۳ریشتری آن می گذرد بنیاد علوی و قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان باردیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

وی افزود : دراین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بیش از ۳هزار پک کمک معیشتی مواد غذایی و ۲هزار و ۵۰۰ عدد کارت هدیه هرکدام به ارزش ۳میلیون ریال در بین نیازمندان سرپلذهابی توزیع شد.

مسئول قرارگاه جهادی مهندس متوسلیان تصریح کرد : قرارگاه حاج احمد متوسلیان درلبیک به ندای رهبر انقلاب برای بازسازی سرپلذهاب زلزله زده تا آخرین روز سومین سال متولی است که درکنار مردم سرپلذهاب مانده و مدارس ، واحدهای مسکونی ،مساجد ، فضای سبز و پارکهای کودک بسیاری را در چندوقت اخیر ساخته و به اتمام رسانده و همچنان در حال ساخت و ساز در مناطق مختلف زلزله زده هستند‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه