اخبار داغ

رنج مدافعان سلامت در روزهای سیاه کرونایی؛

حال و هوای کادر درمان در بیمارستانها/ پرستاران از روزهای بحران کرونا گفتند+ فیلم

حال و هوای کادر درمان در بیمارستانها/ پرستاران از روزهای بحران کرونا گفتند+ فیلم
در این روزهایی که کرونا روزانه جان صدها هموطن را می گیرد، مدافعان سلامت با تلاش و زحمت فراوان در بیمارستان ها مشغول خدمت به بیماران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک روزهای کرونایی در حال گذر است، بیش از هشت ماه از شیوع کرونا در کشور گذشته و تاکنون بیش از ۵۵۶ هزار نفر در کشور به کرونا مبتلا شده و ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر بر اثر این بیمارس جان خود را از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

از این روزها به عنوان روزهای تلخ و سیاه کرونا یاد می شود، مرگ روزانه بیش از ۳۰۰ نفر از هموطنانمان بسیار سخت و زجر آور است، شرایط شیوع کرونا بسیار گسترش یافته و اکثر استانها و شهرهای کشور درگیر این ویروس هستند.

,

استان لرستان از جمله استان های با وضعیت قرمز کروناست و تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر به این بیماری مبتلا شده و ۷۲۹ نفر فوت کرده اند و این در حالیست که وضعیت کرونا در شهرهای کوهدشت، دورود، پلدختر، الیگودرز و خرم آباد فوق پر خطر گزارش شده است.

,

کرونا در حالی جولان می دهد که مدافعان سلامت از نخستین روز شیوع این بیماری تاکنون بدون وقفه مشغول خدمت به بیماران هستند، پزشکان و پرستارانی که در شرایط بسیار سخت برای نجات جان انسانها خدمات ارائه می دهند.

,

خبرنگار سفیر افلاک برای تهیه گزارش به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان ازنا رفته تا از نزدیک با کادر درمان صحبت نماید.

,

خدمت به شوق نجات جان بیماران

, خدمت به شوق نجات جان بیماران, خدمت به شوق نجات جان بیماران,

مرادی یکی از پرستاران این بیمارستان اظهار داشت: کادر درمان هشت ماه است که در بیمارستان ها تلاش می کنند و در حالی مشغول به خدمت هستند که پوشش لباس های محافظتی بسیار سخت است اما برای نجات جان بیماران و خدمت به انها این سختی ها را تحمل می کنیم.

,

وی افزود: برای شکست کرونا، همه پزشکان و پرستاران ۲۴ ساعته مشغول به کار هستند و انتظار داریم مردم هم ما را کمک کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی کاری کنند که از شیوع بیماری کاسته شود.

,

این پرستار ازنایی تصریح کرد: شیوع کرونا بسیار زیاد شده و روزانه افراد زیادی به این بیماری مبتلا و یا گاهی جان خود را از دست می دهند که ضروی است همه افراد نکات بهداشتی را رعایت کنند.

,

مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا

, مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا, مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا,

ملکی یکی دیگر از پرستاران ازنایی گفت: فشار کاری زیاد است و شیفت های زیادی در بیمارستان هستیم و این سبب خستگی همه کادر درمان شده اما علیرغم همه این سختی ها، همچنان در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به خدمت هستیم.

,

وی بیان کرد: همه کادر درمان در این روزها از دل و جان کار می کنند تا مبتلایان به این ویروس هر چه سریعتر بهبود یابند و به زندگی عادی برگردند.

,

این پرستار ازنایی عنوان کرد: از همه مردم خواهشمندیم که فاصله ها را رعایت کنند، ماسک بزنند و از منزل خارج نشوند تا از شیوع این بیماری کاسته شود.

,

ابتلای بیش از ۲ هزار نفر به کرونا و فوت ۵۵ نفر در ازنا

, ابتلای بیش از ۲ هزار نفر به کرونا و فوت ۵۵ نفر در ازنا, ابتلای بیش از ۲ هزار نفر به کرونا و فوت ۵۵ نفر در ازنا,

خشایار قیصری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا در گفت‌‌و‌‌گو با سفیر افلاک اظهار داشت: آمار فوتی‌های مبتلا به کرونا در ازنا شیب صعودی است و تاکنون ۵۵نفر بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

,

وی افزود: تعداد بیماران مثبت کرونا در حال حاضر دوهزار و ۲۶۶نفر و تعداد بهبود یافتگان نیز به هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است.

,

رئیس مرکز بهداشت و درمان ازنا عنوان کرد: در صورت عدم توجه به رعایت نکات بهداشتی شاهد افزایش بیش از پیش تعداد بستری‌ها و مبتلایان به کرونا خواهیم بود که باعث بالا رفتن آمار فوتی‌ها نیز می‌گردد.

,

قیصری تصریح کرد: از همشهریان گرامی درخواست داریم با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی در ازنا، نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دوری جدی از تجمعات و استفاده از ماسک اهتمام داشته باشند تا شیوع بیکاری کم شود.

,

با توجه به شرایط شیوع کرونا در استان، محدودیت های کرونایی در استان یک هفته دیگر تمدید شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه