اخبار داغ

علمای اهل سنت کردستان عنوان کردند:

بی حیثیتی کشورهای عربی با عادی سازی روابط با اسرائیل/ یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نخواهند شد

بی حیثیتی کشورهای عربی با عادی سازی روابط با اسرائیل/ یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نخواهند شد
علمای برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکوم کردن سازشگری امارات و برخی دیگر از رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی تأکید کردند با این کارها حکام عرب خود و ملت‌هایشان را به پرتگاه سقوط می‌کشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، دونالد ترامپ رییس ‌جمهوری آمریکا در توییتی که ۲۱ شهریور منتشر کرد اعلام کرد به دنبال امارات متحده عربی، بحرین نیز با رژیم صهیونیستی صلح می ‌کند. بنیامین نتانیاهو نخست ‌وزیر این رژیم نیز اعلام کرد، تصمیم بحرین به ایجاد روابط دیپلماتیک با اسرائیل «دوران جدیدی از صلح» را رقم می ‌زند. ساعاتی بعد از اعلام توافق عادی ‌سازی روابط میان اسرائیل، برخی کشورها از جمله مصر، امارات و انگلیس از این اقدام استقبال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

در مقابل ایران، تشکیلات خودگران فلسطین، جنبش حماس و ترکیه این توافق را محکوم کردند و علمای اهل سنت استان کردستان نیز ضمن محکوم کردن سازشگری امارات و برخی دیگر از رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی تأکید کردند با این کارها حکام عرب خود و ملت‌هایشان را به پرتگاه سقوط می‌کشانند. 

یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نخواهند شد 

ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار کردتودی با تبریک هفته وحدت و ایام ربیع الاول به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون همواره دشمنان کوشیده اند که در صفوف به هم پیوسته مسلمانان تزلزل ایجاد کنند اما با درایت پبامبر(ص) و رهبران دینی این نقشه ها خنثی شده است.

وی افزود: مسلمانان باید بدانند که یهود و نصارا هیچگاه دوست دار آنان نبوده و نخواهند بود و تنها در صورتی از ما راضی می شوند که مطیع آن ها باشیم.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: جای تأسف است که برخی حکام در کشورهای عربی منطقه برای نگه داشتن حکومت های نامشروع خود دست به دامن یهود و نصارا شده اند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: جدیدا هم به سرکردگی رئیس جمهور دیوانه آمریکا شاهد به راه انداختن شوی تبلیغاتی برای آشتی کشورهای عربی با رژیم صهیونسیتی هستیم که اگر به داخل این کشورها نگاهی اجمالی بیاندازیم نارضایتی گسترده مسلمانان نسبت به این توافقات را مشاهده خواهیم کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با صهیونیسم جهانی بوده و بدون شک حکام مرتجع منطقه از اقدامات ضد اسلامی خود در آینده ای نزدیک پشیمان خواهد شد لذا ما از آن ها دعوت می کنیم تا دیر نشده است به دامان اسلام برگردند.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ویژه برنامه های هفته وحدت در استان تاکید کرد و گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت انسجام مسلمین است و باید از این ایام به نحو احسن بهره بگیریم.

ایران اسلامی پرچم دار وحدت اسلامی در جهان است 

ماموستا ملا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه در گفتگو با خبرنگار کردتودی با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ایام هفته وحدت اظهار داشت : امروز دشمنان ما درسراسر جهان و در راس آنان آمریکای جنایتکار به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان هستند. 

به گفته وی جامعه اسلامی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و این تنها راه مقابله با دشمنان است. 

امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد : دشمنان ما برای ایجاد تفرقه به هر وسیله ای چنگ می زنند و یک روز با تشکیل گروهک های تکفیری و روز دیگر با اهانت های خود در روزنامه ها و مجلات به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) به سوی اهداف پلید خود حرکت می کنند. 

به گفته ماموستا نوری امروز دشمنان اسلام جسارت و اهانت به اسلام و مسلمانان را تشدید کرده اند و در اهانت به مقدسات مسلمانان تمام عزم خود را جزم کرده اند که باید در برابر این اهانت ها با اتحاد و همبستگی ایستاد.

امام جمعه اهل سنت قروه با اشاره به توافقات ننگین برخی سران خود فروخته دولت های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی افزود: بدون شک رژیم غاصب صهیونیستی بزرگترین دشمن مسلمانان است و چنین رفتاری از سوی برخی دولت های عربی به هیچ وجه قابل قبول مسلمانان نخواهد بود و تمام آزادی خواهان جهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

وی ادامه داد : امروز به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم اکنون ایران اسلامی پرچم دار وحدت اسلامی در جهان است و مسلمانان باید در سراسر جهان اسلام با الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به ریسمان وحدت و یکپارچگی چنگ بزنند و در برابر دشمنان اسلام بایستند.

وی ادامه داد: اهل سنت و اهل تشیع دو بال اسلام هستند که باید در کنار یکدیگر در شرایط کنونی جهان با اتحاد و یکپارچگی نقشه های دشمنان را خنثی کنند و اجازه ندهند که دشمن به اهداف خود برسد.

کشورهای عربی با عادی سازی روابط خود با اسراییل حیثیت خود را بین مردم از دست می‌دهند 

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت به عموم مسلمانان اظهار کردند: اسلام دین برادری و حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر خاتم، آخرین پیامبر الهی، آینه تمام نمای وحدت و همدلی است، جهان با وجود مبارک پیامبر معنی یافت و با آثار امید بخش رسالتش تحول و تکامل انسانها را سبب خواهد شد.

وی افزود: میلاد فرخنده و با سعادت نبی مکرم اسلام، فخر آسمان و زمین حضرت ختمی مرتبت در واقع فرصتی مغتنم و هنگامه ای مبارک برای توجه ویژه به تمامی مکارم اخلاقی است تا بتوانیم در سایه ی آن نور کاینات حرکت به سوی آرامش، تقوا، ایمان و برابری را با یکدیگر به اشتراک گذاریم.

ماموستا خدایی بیان کرد: در روزگاری که دشمنان قسم خورده اسلام عزیز با تمام بغض و کینه به دنبال ایجاد تفرفه و حکومت در بلاد مسلمین هستند و با تمام بنیه مالی خود در جهت گسست اتحاد مسلمان تلاش می کنند بی تردید ولادت پیامبر گرامی اسلام می تواند زمینه وفاق و همدلی در امت اسلامی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط کشورهای عربی موجب تقویت رژیم صهیونیستی نخواهد شد، اظهارداشت: این اقدام ممکن است باعث ایجاد یاس در جهان اسلام شود ولی اعتقاد دارم در درازمدت گرهی از رژیم صهیونیستی باز نخواهد کرد و کشورهای عربی با عادی سازی روابط خود با اسراییل حیثیت خود را بین مردم از دست می‌دهند، در گذشته و در دورانی که کشورهای عربی خیلی با هم انسجام داشتند هر وقت اسرائیل اراده می‌کرد خاک آنها را می‌گرفت ولی اکنون حزب الله لبنان بدون حمایت هیچ ارتشی به تنهایی مقابل اسراییل می‌ایستد.

ماموستا خدایی با بیان اینکه این کشورها از سر ذلت و ترس تسلیم استکبار جهانی شدند و اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل کردند عنوان کرد: امروز سران کفر و الحاد با حمایت برخی از پادشاهان و طاغوت‌چه‌های منطقه، سر در آخور خویش فرو برده‌اند و تصمیم به قتل‌عام مسلمانان و جنایت علیه جامعه‌ی انسانی گرفته‌اند ،کیست که نداند آمریکا و اسرائیل بدون همراهی آنها، قادر به انجام این ظلم بزرگ نیستند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: حاکمان امروز در سرزمین اشغالی، اشغالگران جنایتکار و متجاوز هستند، که وظیفه شرعی امت اسلام نسبت به  این غاصبان مبارزه و مقاومت است، لذا عادی‌سازی روابط با این نفرین‌شدگان  حرمت شرعی دارد؛ زیرا عادی‌سازی رابطه به معنای به رسمیت شناختن این جرثومه فساد است.

وی درپایان اضافه کرد :اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به تمامی مردم کردستان، امیدواریم اتحاد و برادری موجود در استان بتواند همچون همیشه بستر ساز توسعه کردستان در تمامی بخش ها باشد و این خطه را به نمادی از رشد و پیشرفت در سطح کشور بدل نماید.

عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت به تمام مسلمانان در گفتگو با خبرنگارکُردتودی،  اظهار داشت: وحدت یکی از مبانی محوری در ارتباط و تعامل بین امت اسلامی است که در منابع دینی ما از جمله قرآن کریم و احادیث نبوی بر آن تاکید شده است و خداوند، مسلمانان را از تفرقه و جدایی نهی کرده است.

وی افزود:هدف متعالی امام خمینی(ره) از نامگذاری هفته وحدت اتحاد مسلمانان و حفظ استقلال جهان اسلام است که امروز تمام جهان از دوست و دشمن شاهذ آن هستند.

ماموستا شیرزاد عنوان داشت: مسلمانان باید با پرهیز از تفرقه و اختلافات در مسائل جهان اسلام همسو و هم جهت حرکت کنند تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام حفظ شود.

این ماموستای اهل سنت افزود: ایران اسلامی در سایه قرآن و ولایت فقیه وبه برکت  خون شهدا، از آرامش و امنیت زیادی در منطقه برخوردار است و با وحدت و همدلی در برابر دشمنان ایستاده اند و توطئه های استکبار جهانی را ناکام گذاشته اند.

ماموستا شیرزادی گفت: دشمنان به شدت از وحدت شیعه و سنی در هراس اند و با هر ترفند و توطئه ای، سعی دارند وحدت مذاهب اسلامی را با طرح‌های جدید برهم زنند و به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه بزنند.

این  ماموستای اهل سنت در ادامه گفت: امروز صهیونیستها تلاش کرده اند، مشکلات جدیدی در جهان اسلام پدید بیاورند که از آن جمله، توهین به قرآن کریم و رسول اکرم(ص) در سوئد و فرانسه بود آنها می خواستند با این غائله ی جدید ملتهای اسلامی را تحریک و اذهان را از مسئله عادی سازی رژیم صهیونیستی غافل کنند، لذا امت اسلامی باید هوشیار باشد و فتنه های دشمن را نقش بر آب کند.

وی افزود: عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است و نسبت به شرّ بزرگی علیه دین و امت هشدار می دهد.

ماموستا شیرزاد عنوان داشت:  کشورهایی که در مسیر برقراری روابط با صهیونیست‌ها گام برمی دارند در حقیقت مرتکب خیانت به امت اسلامی به ویژه حقوق مردم فلسطین شده‌اند، بر کشورهای بزرگ اسلامی و همه مسلمانان واجب است که اتحاد و انسجام داشته باشند تا با این تجاوز مقابله کنند.چرا که  اسرائیل با تکیه بر قدرت کشورهای استعمارگر بزرگ ایجاد شده و لازم است که مسلمانان و کشورهای اسلامی  با وجود وحدت و یک پارچگی آن را سرنگون کنند.

وی گفت: عدم مشروعیت این رژیم جلاد و کودک کش برای همگان روشن و واضح می باشد و هرگونه مشروعیت دادن و همکاری و کمک به این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آنها محسوب می گردد و این امر قطعا محکوم خواهد بود.


هفته وحدت تلنگری برای بیداری امت ها در مسیر عزت است

امام جمعه اهل سنت بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: منظور از وحدت شیعه و سنی کنار گذاشتن مسائل اختلافی و تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آنها در تعامل با یکدیگر و در مسائل مربوط به جهان اسلام و صحنه بین المللی است.

وی افزود: در هفته وحدت مسلمانان فارغ از اختلافات و با پرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام همسو و هم جهت حرکت کنند.

ماموستا محمدیان گفت : به تعبیر دیگر اختلافات مانع از اخوت اسلامی و وحدت صفوف مسلمین در برابر دشمنان است از این رو معنای اتحاد شیعه و سنی دست برداشتن و کوتاه آمدن از اصول و اعتقادات خویش نیست بلکه در عین وجود اختلافات زمینه تعامل و جهت گیری یکسان در مسائل کلی و بین المللی در میان آنها وجود دارد.

 وی ادامه داد: به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران سیاست کلی خود را بر پایه ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار داده و کوشش پیگیر به عمل آورده تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد.

 امام جمعه اهل سنت بیجار عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «معنای اتحاد بین ملت های اسلامی این است که در مسائل مربوط به جهان اسلام همسو حرکت کنند و به یکدیگر کمک کنند و در داخل این ملت ها سرمایه های خودشان را بر علیه یکدیگر به کار نبرند».

وی تصریح کرد: خداوند همه ما را به وحدت دعوت می فرماید،وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید.

امام جمعه اهل سنت بیجار اضافه کرد : وحدت مایه رحمت ، و تفرقه موجب عذاب است. بر این اساس یکدلی و همسویی در همه صحنه های بین المللی بر همه مردم و دولت های اسلامی واجب است و شکستن خط وحدت و عدم تلاش برای عزت اسلام گناه نابخشودنی است.

وی گفت :  دولت های خود باخته بحرین و امارات در منطقه با عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی از احکام و دستورات دین سرپیچی کرده و در تاریخ این ننگ بر پیشانی آنها ثبت خواهد شد.

ماموستا محمدیان تاکید کرد: هفته وحدت تلنگری بر ایمان و وجدان همه مسلمانان جهان برای همنوایی و حرکت در مسیر عزت اسلام است.

انتهای پیام/

,

در مقابل ایران، تشکیلات خودگران فلسطین، جنبش حماس و ترکیه این توافق را محکوم کردند و علمای اهل سنت استان کردستان نیز ضمن محکوم کردن سازشگری امارات و برخی دیگر از رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی تأکید کردند با این کارها حکام عرب خود و ملت‌هایشان را به پرتگاه سقوط می‌کشانند. 

,

, , ,

یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نخواهند شد 

, یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نخواهند شد , یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نخواهند شد ,

ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار کردتودی با تبریک هفته وحدت و ایام ربیع الاول به همه مسلمانان جهان اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون همواره دشمنان کوشیده اند که در صفوف به هم پیوسته مسلمانان تزلزل ایجاد کنند اما با درایت پبامبر(ص) و رهبران دینی این نقشه ها خنثی شده است.

,

وی افزود: مسلمانان باید بدانند که یهود و نصارا هیچگاه دوست دار آنان نبوده و نخواهند بود و تنها در صورتی از ما راضی می شوند که مطیع آن ها باشیم.

,

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: جای تأسف است که برخی حکام در کشورهای عربی منطقه برای نگه داشتن حکومت های نامشروع خود دست به دامن یهود و نصارا شده اند.

,

ماموستا رستمی اظهار کرد: جدیدا هم به سرکردگی رئیس جمهور دیوانه آمریکا شاهد به راه انداختن شوی تبلیغاتی برای آشتی کشورهای عربی با رژیم صهیونسیتی هستیم که اگر به داخل این کشورها نگاهی اجمالی بیاندازیم نارضایتی گسترده مسلمانان نسبت به این توافقات را مشاهده خواهیم کرد.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با صهیونیسم جهانی بوده و بدون شک حکام مرتجع منطقه از اقدامات ضد اسلامی خود در آینده ای نزدیک پشیمان خواهد شد لذا ما از آن ها دعوت می کنیم تا دیر نشده است به دامان اسلام برگردند.

,

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ویژه برنامه های هفته وحدت در استان تاکید کرد و گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت انسجام مسلمین است و باید از این ایام به نحو احسن بهره بگیریم.

,

, ,

ایران اسلامی پرچم دار وحدت اسلامی در جهان است 

, ایران اسلامی پرچم دار وحدت اسلامی در جهان است , ایران اسلامی پرچم دار وحدت اسلامی در جهان است ,

ماموستا ملا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه در گفتگو با خبرنگار کردتودی با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ایام هفته وحدت اظهار داشت : امروز دشمنان ما درسراسر جهان و در راس آنان آمریکای جنایتکار به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان هستند. 

,

به گفته وی جامعه اسلامی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و این تنها راه مقابله با دشمنان است. 

,

امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد : دشمنان ما برای ایجاد تفرقه به هر وسیله ای چنگ می زنند و یک روز با تشکیل گروهک های تکفیری و روز دیگر با اهانت های خود در روزنامه ها و مجلات به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) به سوی اهداف پلید خود حرکت می کنند. 

,

به گفته ماموستا نوری امروز دشمنان اسلام جسارت و اهانت به اسلام و مسلمانان را تشدید کرده اند و در اهانت به مقدسات مسلمانان تمام عزم خود را جزم کرده اند که باید در برابر این اهانت ها با اتحاد و همبستگی ایستاد.

,

امام جمعه اهل سنت قروه با اشاره به توافقات ننگین برخی سران خود فروخته دولت های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی افزود: بدون شک رژیم غاصب صهیونیستی بزرگترین دشمن مسلمانان است و چنین رفتاری از سوی برخی دولت های عربی به هیچ وجه قابل قبول مسلمانان نخواهد بود و تمام آزادی خواهان جهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

,

وی ادامه داد : امروز به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم اکنون ایران اسلامی پرچم دار وحدت اسلامی در جهان است و مسلمانان باید در سراسر جهان اسلام با الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به ریسمان وحدت و یکپارچگی چنگ بزنند و در برابر دشمنان اسلام بایستند.

,

وی ادامه داد: اهل سنت و اهل تشیع دو بال اسلام هستند که باید در کنار یکدیگر در شرایط کنونی جهان با اتحاد و یکپارچگی نقشه های دشمنان را خنثی کنند و اجازه ندهند که دشمن به اهداف خود برسد.

,

, ,

کشورهای عربی با عادی سازی روابط خود با اسراییل حیثیت خود را بین مردم از دست می‌دهند 

, کشورهای عربی با عادی سازی روابط خود با اسراییل حیثیت خود را بین مردم از دست می‌دهند , کشورهای عربی با عادی سازی روابط خود با اسراییل حیثیت خود را بین مردم از دست می‌دهند ,

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت به عموم مسلمانان اظهار کردند: اسلام دین برادری و حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر خاتم، آخرین پیامبر الهی، آینه تمام نمای وحدت و همدلی است، جهان با وجود مبارک پیامبر معنی یافت و با آثار امید بخش رسالتش تحول و تکامل انسانها را سبب خواهد شد.

,

وی افزود: میلاد فرخنده و با سعادت نبی مکرم اسلام، فخر آسمان و زمین حضرت ختمی مرتبت در واقع فرصتی مغتنم و هنگامه ای مبارک برای توجه ویژه به تمامی مکارم اخلاقی است تا بتوانیم در سایه ی آن نور کاینات حرکت به سوی آرامش، تقوا، ایمان و برابری را با یکدیگر به اشتراک گذاریم.

,

ماموستا خدایی بیان کرد: در روزگاری که دشمنان قسم خورده اسلام عزیز با تمام بغض و کینه به دنبال ایجاد تفرفه و حکومت در بلاد مسلمین هستند و با تمام بنیه مالی خود در جهت گسست اتحاد مسلمان تلاش می کنند بی تردید ولادت پیامبر گرامی اسلام می تواند زمینه وفاق و همدلی در امت اسلامی را فراهم آورد.

,

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط کشورهای عربی موجب تقویت رژیم صهیونیستی نخواهد شد، اظهارداشت: این اقدام ممکن است باعث ایجاد یاس در جهان اسلام شود ولی اعتقاد دارم در درازمدت گرهی از رژیم صهیونیستی باز نخواهد کرد و کشورهای عربی با عادی سازی روابط خود با اسراییل حیثیت خود را بین مردم از دست می‌دهند، در گذشته و در دورانی که کشورهای عربی خیلی با هم انسجام داشتند هر وقت اسرائیل اراده می‌کرد خاک آنها را می‌گرفت ولی اکنون حزب الله لبنان بدون حمایت هیچ ارتشی به تنهایی مقابل اسراییل می‌ایستد.

,

ماموستا خدایی با بیان اینکه این کشورها از سر ذلت و ترس تسلیم استکبار جهانی شدند و اقدام به عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش اسرائیل کردند عنوان کرد: امروز سران کفر و الحاد با حمایت برخی از پادشاهان و طاغوت‌چه‌های منطقه، سر در آخور خویش فرو برده‌اند و تصمیم به قتل‌عام مسلمانان و جنایت علیه جامعه‌ی انسانی گرفته‌اند ،کیست که نداند آمریکا و اسرائیل بدون همراهی آنها، قادر به انجام این ظلم بزرگ نیستند.

,

ماموستا خدایی تصریح کرد: حاکمان امروز در سرزمین اشغالی، اشغالگران جنایتکار و متجاوز هستند، که وظیفه شرعی امت اسلام نسبت به  این غاصبان مبارزه و مقاومت است، لذا عادی‌سازی روابط با این نفرین‌شدگان  حرمت شرعی دارد؛ زیرا عادی‌سازی رابطه به معنای به رسمیت شناختن این جرثومه فساد است.

,

وی درپایان اضافه کرد :اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به تمامی مردم کردستان، امیدواریم اتحاد و برادری موجود در استان بتواند همچون همیشه بستر ساز توسعه کردستان در تمامی بخش ها باشد و این خطه را به نمادی از رشد و پیشرفت در سطح کشور بدل نماید.

,

, ,

عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است

, عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است, عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است,

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت به تمام مسلمانان در گفتگو با خبرنگارکُردتودی،  اظهار داشت: وحدت یکی از مبانی محوری در ارتباط و تعامل بین امت اسلامی است که در منابع دینی ما از جمله قرآن کریم و احادیث نبوی بر آن تاکید شده است و خداوند، مسلمانان را از تفرقه و جدایی نهی کرده است.

,

وی افزود:هدف متعالی امام خمینی(ره) از نامگذاری هفته وحدت اتحاد مسلمانان و حفظ استقلال جهان اسلام است که امروز تمام جهان از دوست و دشمن شاهذ آن هستند.

,

ماموستا شیرزاد عنوان داشت: مسلمانان باید با پرهیز از تفرقه و اختلافات در مسائل جهان اسلام همسو و هم جهت حرکت کنند تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام حفظ شود.

,

این ماموستای اهل سنت افزود: ایران اسلامی در سایه قرآن و ولایت فقیه وبه برکت  خون شهدا، از آرامش و امنیت زیادی در منطقه برخوردار است و با وحدت و همدلی در برابر دشمنان ایستاده اند و توطئه های استکبار جهانی را ناکام گذاشته اند.

,

ماموستا شیرزادی گفت: دشمنان به شدت از وحدت شیعه و سنی در هراس اند و با هر ترفند و توطئه ای، سعی دارند وحدت مذاهب اسلامی را با طرح‌های جدید برهم زنند و به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه بزنند.

,

این  ماموستای اهل سنت در ادامه گفت: امروز صهیونیستها تلاش کرده اند، مشکلات جدیدی در جهان اسلام پدید بیاورند که از آن جمله، توهین به قرآن کریم و رسول اکرم(ص) در سوئد و فرانسه بود آنها می خواستند با این غائله ی جدید ملتهای اسلامی را تحریک و اذهان را از مسئله عادی سازی رژیم صهیونیستی غافل کنند، لذا امت اسلامی باید هوشیار باشد و فتنه های دشمن را نقش بر آب کند.

,

وی افزود: عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است و نسبت به شرّ بزرگی علیه دین و امت هشدار می دهد.

,

ماموستا شیرزاد عنوان داشت:  کشورهایی که در مسیر برقراری روابط با صهیونیست‌ها گام برمی دارند در حقیقت مرتکب خیانت به امت اسلامی به ویژه حقوق مردم فلسطین شده‌اند، بر کشورهای بزرگ اسلامی و همه مسلمانان واجب است که اتحاد و انسجام داشته باشند تا با این تجاوز مقابله کنند.چرا که  اسرائیل با تکیه بر قدرت کشورهای استعمارگر بزرگ ایجاد شده و لازم است که مسلمانان و کشورهای اسلامی  با وجود وحدت و یک پارچگی آن را سرنگون کنند.

,

وی گفت: عدم مشروعیت این رژیم جلاد و کودک کش برای همگان روشن و واضح می باشد و هرگونه مشروعیت دادن و همکاری و کمک به این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آنها محسوب می گردد و این امر قطعا محکوم خواهد بود.

,


, ,
, ,

هفته وحدت تلنگری برای بیداری امت ها در مسیر عزت است

, هفته وحدت تلنگری برای بیداری امت ها در مسیر عزت است, هفته وحدت تلنگری برای بیداری امت ها در مسیر عزت است,

امام جمعه اهل سنت بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: منظور از وحدت شیعه و سنی کنار گذاشتن مسائل اختلافی و تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آنها در تعامل با یکدیگر و در مسائل مربوط به جهان اسلام و صحنه بین المللی است.

,

وی افزود: در هفته وحدت مسلمانان فارغ از اختلافات و با پرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام همسو و هم جهت حرکت کنند.

,

ماموستا محمدیان گفت : به تعبیر دیگر اختلافات مانع از اخوت اسلامی و وحدت صفوف مسلمین در برابر دشمنان است از این رو معنای اتحاد شیعه و سنی دست برداشتن و کوتاه آمدن از اصول و اعتقادات خویش نیست بلکه در عین وجود اختلافات زمینه تعامل و جهت گیری یکسان در مسائل کلی و بین المللی در میان آنها وجود دارد.

,

 وی ادامه داد: به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران سیاست کلی خود را بر پایه ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار داده و کوشش پیگیر به عمل آورده تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد.

,

 امام جمعه اهل سنت بیجار عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «معنای اتحاد بین ملت های اسلامی این است که در مسائل مربوط به جهان اسلام همسو حرکت کنند و به یکدیگر کمک کنند و در داخل این ملت ها سرمایه های خودشان را بر علیه یکدیگر به کار نبرند».

,

وی تصریح کرد: خداوند همه ما را به وحدت دعوت می فرماید،وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید.

,

امام جمعه اهل سنت بیجار اضافه کرد : وحدت مایه رحمت ، و تفرقه موجب عذاب است. بر این اساس یکدلی و همسویی در همه صحنه های بین المللی بر همه مردم و دولت های اسلامی واجب است و شکستن خط وحدت و عدم تلاش برای عزت اسلام گناه نابخشودنی است.

,

وی گفت :  دولت های خود باخته بحرین و امارات در منطقه با عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی از احکام و دستورات دین سرپیچی کرده و در تاریخ این ننگ بر پیشانی آنها ثبت خواهد شد.

,

ماموستا محمدیان تاکید کرد: هفته وحدت تلنگری بر ایمان و وجدان همه مسلمانان جهان برای همنوایی و حرکت در مسیر عزت اسلام است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه