اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد خبر داد

افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد

افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد
پیروزی‌فر رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد از افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد خبر داد و گفت: در روزهای آینده قیمت مصوب اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال پیروزی‌فر رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص نارضایتی نانوایان، گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها و بالا بودن دستمزد کارگران نانوایی، نانوایان نیز توقع افزایش قیمت نان به‌اندازه معقول را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد اضافه کرد: برای بررسی و رسیدگی به مشکلات نانوایان در طول هفته گذشته جلساتی با مسئولان استان برگزار و قرار بر این شد تا در چند روز آینده قیمت افزایش یافته نان اعلام شود.

,

وی میزان افزایش قیمت نان در استان را بین 20 تا 25 درصد اعلام کرد و افزود: برای اعلام قیمت نان، از استان‌های همجوار قیمت‌های نان گرفته شد تا بتوانیم یک قیمت معقول را اعمال کنیم.

,

پیروزی‌فر اظهار داشت: دستمزد یک کارگر نانوا بین 90 تا 100 هزار تومان است که با شرایط سخت کنونی نمی‌توانند خرج و مخارج زندگیشان را تأمین کنند و همین دلایل باعث شد تا اعتراضاتی را نسبت به قیمت نان در استان داشته باشیم.

,

رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد در خصوص نانوایانی که اقدام به فروش آرد می‌کنند، گفت: تاکنون موردی در استان یزد گزارش نشده ولی اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بدون شک با نانوا و فرد خریدار برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه