اخبار داغ

قطری‌ها منتظر اعلام رسمی قرارداد با خلیل‌زاده؛

الریان فعلاً شجاع را معارفه نمی‌کند/ القطر هنوز به جذب «رسن» امیدوار است!

الریان فعلاً شجاع را معارفه نمی‌کند/ القطر هنوز به جذب «رسن» امیدوار است!
یک رسانه قطری خبر داد که هواداران الریان قطر منتظر اعلام رسمی جذب مدافع پرسپولیس از سوی باشگاه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشریه الرایه قطر خبر داد که زمان نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر فردا به پایان می رسد و تمام تیم‌ها بازیکنان جدید و لژیونرهای خود را کسب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بین تنها دو تیم مانده‌اند که هنوز لیست بازیکنانشان خالی است؛ باشگاه القطر دو جای خالی در لژیونرهایش دارد و یکی از این سهمیه‌ها آسیایی است، همچنین تیم الریان هم یک سهمیه آسیایی خالی دارد که البته با شجاع خلیل زاده قرارداد امضا کرد و اکنون هواداران الریان منتظر اعلام رسمی جذب این بازیکن ایرانی از سوی باشگاه هستند.

,

اما الریان با وجود اعلام رسانه‌های قطر به امضای قرارداد با خلیل زاده و منتشر شدن تصویر این بازیکن با پیراهن الریان در رسانه های کشورمان، هنوز تصمیم به اعلام رسمی این قرارداد نکرده است.

,

شنیده‌ها حاکی از آن است که الریان بعد از شکایت پرسپولیس علیه این تیم و فدراسیون قطر و هشدار به آنها در زمینه امضای قرارداد با خلیل زاده، با فیفا نامه نگاری کرده و از وضعیت این بازیکن و قراردادش جویا شده است. الریان اکنون منتظر پاسخ فیفا در زمینه قرارداد با خلیل زاده است تا به صورت رسمی این بازیکن را معارفه کند.

,

باشگاه قطر از هفته ها گذشته به دنبال بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس بود و به خاطر همین سهمیه آسیایی خود را تا آخرین روز از نقل و انتقالات خالی گذاشته و امیدوار به جذب این بازیکن عراقی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه