اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بهانه شرکت های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا بود

بهانه شرکت های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا بود
علی جدی, عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بهانه شرکتهای هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر رعایت یک صندلی فاصله میان مسافران بوده است که البته با وجود افزایش قیمت مصوبه مذکور را هم اجرایی نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: وزیر صمت قیمت بلیت هواپیما را به حالت قبلی بازگرداند با این حال برخی شرکتهای هواپیمایی قیمتها را تغییر دادند که درصدد هستیم بررسی این موضوع در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما ورود می کند و در این راستا اگر شرکت‌های هواپیمایی تخطی کرده باشند اقدام لازم انجام می‌ گیرد.

جدی تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید در مسیر تعریف شده عمل کنند نه اینکه خودسرانه نسبت به افزایش قیمت بلیت اقدام کنند.

وی ‌عنوان کرد: بهانه شرکتهای هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر رعایت یک صندلی فاصله میان مسافران بوده است که البته با وجود افزایش قیمت مصوبه مذکور را هم اجرایی نکردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید دید که چه مسیری دنبال خواهد شد و اگر شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهند مصوبه ستاد کرونا را اجرایی کنند باتوجه به اینکه میزان بهره‌وری آنها از سرنشین کاهش و هزینه‌ها افزایش خواهد یافت  باید فکر چاره‌ای شود و محل تامین منابع در بحث بلیت هواپیما در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع باید در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شود، گفت: از قبل نیز شرکتهای هواپیمایی با وجود لحاظ قیمت های بالا فاصله میان مسافران را رعایت نمی کردند.

جدی خاطرنشان کرد: باید نظرات شرکت‌های هواپیمایی و ستاد مقابله با کرونا شنیده شود زیرا شرکتهای هواپیمایی مدعی هستند متضرر شده اند و مشکلاتی دارند و ادامه این روند برای آنها ممکن نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه بحث افزایش قیمت بلیت هواپیما چندان منطقی نیست اما باید مسیری بینابین در این راستا تعریف شود.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه