اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید باید در استان زنجان اعمال شود

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید باید در استان زنجان اعمال شود
پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا، ضروری است محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در استان زنجان در نظر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز قزلباش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: ستاد مدیریت و مقابله با کرونا باید در خصوص ادامه محدودیت‌ها تصمیم‌گیری کند اما پیشنهاد ما اضافه کردن محدودیت‌ها و ایجاد ممنوعیت‌های جدید با توجه به شرایط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان خرم‌‌دره در وضعیت بحرانی، ادامه داد: در حال حاضر سه شهرستان خرم‌‌دره، زنجان و ابهر نیازمند توجه جدی‌تر بوده و در سایر شهرها نیز به این معنا نیست که ویروس وجود نداشته و گردشی ندارد.
,
 
,
این مسئول تماس‌های خانوادگی، برگزاری دورهمی، مراسم‌های عروسی و عزا، حضور در اجتماع و استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی را از دلایل انتشار ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: هر جا تجمع باشد وضعیت ابتلا بیشتر می‌شود.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ادامه داد: با توجه به ظرفیت محدود بیمارستانی با افزایش تعداد بیماران کرونا، از تخت‌های سایر خدمات کم شده و به تخت‌‌های بیماران کرونایی اضافه می‌شود.
,
 
,
قزلباش با بیان اینکه در حال حاضر از نقاهتگاه‌ها استفاده می‌شود اما استقبال خوبی از آن وجود ندارد، گفت: اگر وضعیت ادامه‌دار باشد باید از این ظرفیت استفاده شود.
,
 
,
وی برضرورت جلوگیری از تماس افراد خانواده با یکدیگر در زمان درگیری با این بیماری، بیان داشت: هر چه در داخل خانواده ارتباط بیشتری وجود داشته باشد، شدت بیماری بیشتر افزایش می‌یابد چرا که میزان آلوده شدن با ویروس در شدت علائم موثر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه