اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

پیش بینی اجرای 128 برنامه برای سالگرد شهید سلیمانی در کرمان

پیش بینی اجرای 128 برنامه برای سالگرد شهید سلیمانی در کرمان
سردار معروفی با بیان اینکه 128 برنامه در استان برای سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش بینی شده است، گفت: برنامه ای سالگرد با رعایت سختگیرانه روتکل بهداشتی قطعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جلسه ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان با محوریت کمیته زائرین ضمن سلام و درود به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب گفت: باید کمیته خدمات بهداشتی را با توجه به شرایط کرونایی به ستاد ترویج مکتب حاج قاسم اضافه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مقام مسئول خطاب به رئیس کمیته زائرین ستاد ترویج مکتب حاج قاسم ابراز کرد: در این کمیته باید دو فرمانده سپاه شهرستان کرمان و همچنین فرمانده نیروی انتظامی حضور داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه به منظور برگزاری سالگرد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی پنج ستاد تشکیل شده است، عنوان کرد: ستادی در تهران در سپاه محمد رسول الله، ستاد دیگر در کرمان به دلیل اینکه زادگاه و محل مزار مطهر شهید بزرگوار است، ستاد دیگری در سازمان بسیج مستضعفان، ستاد بین الملل در سپاه نیروی قدس و ستاد مقاومت شکل گرفته است.

,

سردار معروفی با بیان اینکه 128 برنامه در استان برای سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش بینی شده است، اظهار کرد: برنامه ای سالگرد با رعایت سختگیرانه روتکل بهداشتی قطعی است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: در سراسر کشور حتی در دهستان ها برای سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گرفته خواهد شد تا فشار برای استان ایجاد نشود.

,

وی تصریح کرد: سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین فرصت است که می توانیم جلوی عرض اندام دشمن بیایستیم و فرهنگ مقاومت را ترویج دهیم؛ سالگرد حاج قاسم جریان سازی، گفتمان سازی و فضا سازی است که جلوی حرکت های ناشایست نسبت به انقلاب گرفته می شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای اردوی راهیان مکتب حاج قاسم برای دانش آموزان و دانشجویان آمادگی ارائه خدمات روزانه به هزار نفر را داریم، عنوان کرد: برای راهیان مکتب حاج قاسم مجموعه پادگان قدس سپاه ثارالله استان واقع در جاده اختیارآباد به ظرفیت سه هزار نفر را اختصاص داده ایم.

,

سردار معروفی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور ساماندهی زائران در سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مباحث تغذیه ای و ... را باید در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه