اخبار داغ

وقتی 40 درصد مبتلایان به خاطر دورهمی خانوادگی کرونا می‌گیرند

بی‌توجهی مردم خاتم علت اصلی وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان خاتم

بی‌توجهی مردم خاتم علت اصلی وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان خاتم
شهرستان خاتم در ابتدای شیوع ویروس کرونا جزو شهرستان‌های سفید بود ولی الآن با بی‌توجهی مردم و ورود افراد غیربومی در وضعیت قرمز کرونایی و هشدار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، خاتم یکی از شهرستان استان یزد است که در زمان شیوع کرونا با همتی که مردم این شهرستان داشتند در وضعیت مناسبی بود، اما رفته‌رفته با ورود افراد غیربومی و بی‌توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این شهرستان جزو شهرستان‌های قرمز در هر دوره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 

,

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان خاتم

, افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان خاتم, افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان خاتم,

جواد میربهبودی فرماندار خاتم و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان خطاب به مردم شهرستان خاتم در خصوص رعایت کرونا، گفت: مردم شریف شهرستان خاتم وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به کرونا بسیار خطرناک و بحرانی شده به‌طوری‌که وضعیت قرمز و حتی فراتر از قرمز است، آمار ابتلای کرونا طی یک ماه گذشته بیش از دو برابر و فوتی‌های کرونا هم در حال افزایش است و ظرفیت بیمارستان آیت اله خاتمی نیز تکمیل‌شده است.

,

وی با بیان اینکه شهروندان برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان باید موارد بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند، اظهار داشت: شهروندان عزیز اگر امکان خروج از منزل برای کارهای غیرضروری را ندارند، از این کار دوری کنند و در صورت ضرورت از ماسک استفاده کنند.

,

میربهبودی با تأکید بر اینکه باید از تجمعات و برگزاری میهمانی پرهیز کرد افزود: فاصله حداقل بین افراد باید دو متر باشد تا به‌نوعی بتوان از شیوع این ویروس جلوگیری کرد.

,

 

,

40درصد مبتلایان، در دورهمی خانوادگی کرونا گرفته‌اند

, 40درصد مبتلایان، در دورهمی خانوادگی کرونا گرفته‌اند, 40درصد مبتلایان، در دورهمی خانوادگی کرونا گرفته‌اند,

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان خاتم با بیان اینکه طبق بررسی‌های کارشناسان، عامل بیش از ۴۰ درصد موارد ابتلا در شهرستان خاتم دورهمی های خانوادگی و فامیلی است، گفت: بر اساس مصوبات سی و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، رفت‌وآمد خانوادگی در شب ممنوع و اتومبیل‌هایی که شب‌ها به‌صورت خانوادگی تردد کنند، جریمه خواهند شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه