اخبار داغ

دستور قاطع و فوری رئیس حوزه قضایی مبنی بر تکمیل کانال هدایت آب سد بردول پارسیان

دستور قاطع و فوری رئیس حوزه قضایی مبنی بر تکمیل کانال هدایت آب سد بردول پارسیان
حسین عباسی، رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان از اجرا و تکمیل قریب‌الوقوع سد بردول خبر داد و گفت: با کسانی که مانع از اجرای طرح شوند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سال گذشته بود که با بارندگی‌های فراوان، و پر شدن سد بردول، خروجی آب این سد به سمت شهر پارسیان حرکت کرد و خسارت‌های بی شماری را به مردم وارد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

خسارت‌هایی که عمدتا با بسته شدن دهانه برخی پل‌های این مسیر، عدم ایجاد و تکمیل کانال هدایت آب صورت گرفت و همچنین اختلاف نظرهایی نیز بین برخی مسئولین شهرستان وجود داشت و همه این موضوع‌ها دست به دست هم داده تا همچنان این سد به‌عنوان تهدیدی در فصل زمستان برای مردم پارسیان باشد.

,

بعد از پیگیری خبرنگار هرمز، حسین عباسی، رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان در گفتگو با این خبرنگار گفت: با دستور صادره، اداره آب منطقه‌ای ملزم به رفع نقایص و ساخت کامل کانال هدایت آب طبق نقشه‌های مصوب اداره آب منطقه ای استان که طبق جانمایی در حریم و بستر رودخانه بود، شد.

,

عباسی افزود: با توجه به سیل خسارت بار سال گذشته که عمدتا بخاطر ساخت و ساز در حریم قانونی رودخانه بدون رعایت موازین قانونی بود، به‌منظور پیشگیری و جلوگیری از ورود خسارت احتمالی به اداره آب دستور داده شد ظرف حداکثر ۲۰ روز آینده نسبت به تکمیل ساخت و ساز اقدام شود.

,

رئیس حوزه قضایی پارسیان، با هشدار به افرادی که مانع از اجرای طرح شوند، خاطرنشان کرد: به مرجع انتظامی نیز اعلام شد در صورت ممانعت فرد یا افراد از اجرای طرح به فوریت با هماهنگی و گزارش اداره آب با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد و به هیچ وجه کوچکترین خللی در روند ساخت کانال صورت نگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه