اخبار داغ

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت:

۱۲۶ تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی در کوهدشت اختصاص یافت

۱۲۶ تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی در کوهدشت اختصاص یافت
کوهی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت گفت: 126 تخت بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت به بیماران کرونایی اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به اقدامات اخیر در ایام کرونا، اظهار داشت: طی ۱۰ روز گذشته چهار بخش ویژه‌ی کرونا با ظرفیت ۱۱۰ تخت عادی و ۱۶ تخت ویژه‌ icu برای پذیرش بیماران کرونایی ایجاد و آماده‌سازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به لغو پذیرش بیماران غیر اورژانسی، افزود: کارکنان و کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت در آماده‌باش کامل جهت پذیرش و خدمات‌دهی مطلوب برای بیماران کرونایی است.

,

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت عنوان کرد: تمام بخش‌های بستری مربوط به کرونا به اکسیژن مرکزی مجهز شده است و در این راستا ۴۶ کپسول اکسیژن جدید افزوده‌شده و ظرفیت ۱۷۰ کپسول اکسیژن برای مقابله با گسترش احتمالی همه‌گیری ایجادشده است.

,

وی با اشاره به استقرار متخصص بیهوشی به‌صورت مقیم ۲۴ ساعته در بخش ویژه‌ی کرونا، تصریح کرد: ۸ دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) که دچار مشکل شده و برخی غیرفعال بودند، سرویس، تعمیر و راه‌اندازی شدند.

,

کوهی با اشاره به تهیه و دپوی ۱۱۰ ویال داروی رمدسیویر و سایر داروهای کرونا، گفت: محل نصب دستگاه اکسیژن ساز آماده‌سازی شده است و در این راستا طی پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، هم‌اکنون بیمارستان شهرستان در لیست انتظار اختصاص دستگاه اکسیژن ساز قرارگرفته است.

,

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت با اشاره به اخذ تائید معاونت درمان، خاطرنشان کرد: عملیات آماده‌سازی فضای فیزیکی بخش رادیولوژی بیمارستان جهت نصب MRI و سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایس آغازشده است.

,

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش‌های دلسوزانه این نهاد ارزشمند انقلاب، اظهار داشت: به جهت تأمین امنیت مطلوب در بیمارستان امام خمینی(ره) با نیروی انتظامی شهرستان عقد قراردادی جهت استقرار ۲۴ ساعته برخی از این عوامل صورت گرفته است.

,

کوهی بیان کرد: برای خدمات‌دهی مطلوب و سلامت مردم جامعه، از جان‌ودل مایه خواهیم گذاشت، چراکه خدمت به مردم مایه افتخار همه ما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه