اخبار داغ

مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان خبرداد؛

جمع‌آوری کمک‌های مردم زنجان برای توسعه عتبات عالیات

جمع‌آوری کمک‌های مردم زنجان برای توسعه عتبات عالیات
محمد امیرخانی، مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: مردم استان زنجان برای بازسازی عتبات عالیات 432 میلیون و 565 هزار ریال کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امیرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 17 موکب اربعین استان زنجان در سامامه موکب‌داران ثبت‌نام و 15 موکب برای اعزام به کشور عراق و دو موکب هم برای استقرار در مسیر زائران اربعین استان زنجان اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان اعزام موکب‌ها به کشور عراق فراهم نشد، افزود: فعالیت موکب‌های اربعین در قالب پویش مهر و به منظور خدمات‌رسانی در حوزه بیماری کرونا انجام شد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: موکب‌های اربعین استان در طول ماه‌های محرم و صفر خدمات رسانی کرده و در این مدت یک هزار و 847 بسته مواد غذایی از سوی موکب‌ها تهیه و توزیع شد.
,
 
,
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ارزش ریالی بسته‌های غذایی را 4 میلیارد و 212 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌های غذایی در بین نیازمندان جامعه و افراد متضرر از بیماری کرونا توزیع شد.
,
 
,
امیر خانی بیان داشت: همچنین 869 بسته لوازم تحصیل به ارزش 573 میلون و 600 هزار ریال از سوی موکب‌های عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان توزیع شد.
,
 
,
وی از ارائه خدمات سلامت توسط موکب‌های اربعین استان خبرداد و گفت: ماسک و اقلام بهداشتی نیز به ارزش 411 میلیون و 500 هزار ریال توسط موکب‌های سلامت استان زنجان توزیع شد.
,
 
,
این مسئول ارزش ریالی کمک به بازسازی عتبات عالیات از استان زنجان را 432 میلیون و 565 هزار ریال عنوان کرد و گفت: جمع‌آوری توسط موکب‌های حرم عشق در زنجان انجام شد.
,
 
,
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه زنجان استان معین کمک به توسعه حرم در سامرا است، افزود: مردم خیر زنجان می‌توانند کمک‌های مالی خود را برای توسعه حرم در سامرا به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان تحویل دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه