اخبار داغ

در نشست ستاد مکتب حاج قاسم در کرمان با محوریت کمیته زائرین مطرح شد؛

ضرورت توجه به نقش تربیتی مکتب حاج قاسم/ تبلیغات محیطی در سطح شهر و اطراف گلزار شهدا باید انجام شود

ضرورت توجه به نقش تربیتی مکتب حاج قاسم/ تبلیغات محیطی در سطح شهر و اطراف گلزار شهدا باید انجام شود
در نشست ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان با محوریت کمیته زائرین بر لطوم توجه به نقش تربیتی مکتب حاج قاسم تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز جلسه ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان با محوریت کمیته زائرین با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان و اعضای این کمیته در محل مهمانسرای ثارالله برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حجت الاسلام غلامحسین حقانی با بیان اینکه مجموعه مردمی آماده خدمت رسانی هستند، گفت: همان گونه که در ایام تشییع و مراسم های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این کار انجام شد و مساجد، حسینیه ها و تکایا برای ایام سالگرد شهید سلیمانی نیز اعلام آمادگی کرده اند.

,

رئیس کمیته روحانیون، مساجد و تشکل های مردمی ترویج مکتب شهید سلیمانی ادامه داد: به منظور اسکان رسمی باید تبلیغات انجام شود و تمامی این مسائل به این موضوع بر می گردد که اعلام عمومی انجام خواهد شد یا خیر؛ بنابراین برای سالگرد باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

,

لزوم ساخت چند اردوگاه برای اسکان زائرین مزار شهید سلیمانی

, لزوم ساخت چند اردوگاه برای اسکان زائرین مزار شهید سلیمانی , لزوم ساخت چند اردوگاه برای اسکان زائرین مزار شهید سلیمانی,

احمد اسکندری نسب با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش آمادگی کامل برای خدمت رسانی به راهیان و زائران مکتب حاج قاسم دارد، عنوان کرد: اردوگاه جوادیه در این زمینه تجهیز شده است و کانون شهید ایرانمنش را نیز تا سالگرد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تجهیز خواهیم کرد.

,

مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: باید فکر اساسی برای آینده استان داشته باشیم و چند اردوگاه در خور شأن زائرین شهید سلیمانی در نظر بگیریم.

,

ضرورت توجه به نقش تربیتی مکتب حاج قاسم

, ضرورت توجه به نقش تربیتی مکتب حاج قاسم , ضرورت توجه به نقش تربیتی مکتب حاج قاسم,

علیرضا منظری توکلی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی امکانات خود را با افتخار در راستای راهیان مکتب حاج قاسم در اختیار گذاشته است، اظهار کرد: امیدواریم اردوهای زائرین مکتب حاج قاسم نقش تربیتی ویژه ای در زائرین داشته باشد و البته لازم است که به نقش تربیتی مکتب حاج قاسم توجه ویژه ای شود.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تأکید کرد: باید فضاسازی های لازم با توجه به سن، جنسیت و تحصیلات برای راهیان مکتب حاج قاسم صورت گیرد.

,

آغاز برنامه های بیت الزهرا برای سالگرد شهید سلیمانی از ابتدای دی ماه

, آغاز برنامه های بیت الزهرا برای سالگرد شهید سلیمانی از ابتدای دی ماه , آغاز برنامه های بیت الزهرا برای سالگرد شهید سلیمانی از ابتدای دی ماه,

مهدی صدفی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس و حسینیه ثارالله کرمان میراث فرهنگی و معنوی حاج قاسم است، گفت: بیت الزهرا سلام الله علیها یکی از مکان های مورد علاقه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

,

وی با اشاره به اینکه ساخت حسینیه بیت الزهرا سلامالله علیها از هفته قبل آغاز شده است، ادامه داد: از ابتدای دی ماه برنامه هایی همچون روابتگری، جلسات موعظه، نمایش فیلم را خواهیم داشت.

,

تبلیغات محیطی باید در سطح شهر و اطراف گلزار شهدای کرمان باید انجام شود

, تبلیغات محیطی باید در سطح شهر و اطراف گلزار شهدای کرمان باید انجام شود, تبلیغات محیطی باید در سطح شهر و اطراف گلزار شهدای کرمان باید انجام شود,

صدفی با بیان اینکه ثبت نام طرح خادمین افتخاری بیت الزهرا سلام الله علیها آغاز شده است و تعداد زیادی از خواهران و برادران در این طرح ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: برنامه های ویژه ای برای طول سال در بیت الزهرا سلام الله علیها پیش بینی شده است.

,

سردار محمد رضا حسنی سعدی با تأکید بر ایجاد امنیت ون ظم در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: باید تبلیغات محیطی در سطح شهر، گلزار شهدا، اطراف گلزار انجام شود.

,

وی گفت: لازم است خلاصه ای از زندگی و وصیت نامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت سی دی و بورشور تهیه شود.

,

فاطمه السادات حسینی با تأکید بر اهمیت نقش بانوان ابراز کرد: چهل قشر از بانوان را شناسایی کرده ایم و آمادگی لازم را جهت کمک در عرصه اسکان زائران را داریم.

,

وی خاطر نشان کرد: آنچه که باید مد نظر قرار گیرد با توجه به شرایط کرونایی، شکل گیری کمیته خدمات بهداشتی است که در تمام مراحل اقدامات کمیته ها باید فعالیت داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه