اخبار داغ

زنجانی در گفت‌وگو با دانا:

دستورالعمل «مقابله با ترک وظایف اداری» ساختار مدیریتی را متحول می‌کند/ مجلس و دولت دستگاه قضایی را یاری کنند

دستورالعمل «مقابله با ترک وظایف اداری» ساختار مدیریتی را متحول می‌کند/ مجلس و دولت دستگاه قضایی را یاری کنند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح «مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان» تمام بخش های مدیریتی، اجرایی و نظارتی باید مشارکت کنند ادامه داد: مجلس و دولت باید برای اجرای درست این دستورالعمل دستگاه قضایی را یاری کنند.
[

«علی زنجانی»، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به  ابلاغ دستورالعمل «مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان» از سوی رئیس قوه قضائیه گفت: متاسفانه طی سالهای اخیر شاهد بودیم که روزمرگی و بی انگیزگی در عملکرد کارمندان در بخش های مختلف دستگاه های اجرایی به وجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این روحیه موجب شده کارمندان دولت در رده های مختلف اجرایی احساس مسئولیت نسبت به وظایف محوله نداشته باشند عنوان کرد: عمده مراجعات به نمایندگان در حوزه های انتخابیه به خاطر گله از عدم پاسخگویی مسئولان است.

,

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس ادامه داد: اگر یک مدیر به نحو احسن وقت خود را صرف امور سازمانی کند و کارمندان نیز در زمان اداری به درستی به وظایف تعیین شده عمل کنند، هیچ کس اعتراض نمی کند که برای انجام امور اداری به یک سازمان مراجعه کردیم ولی کارمان را انجام ندادند.

,

زنجانی با اشاره به اینکه این دستور العمل در ساختار اداری و مدیریتی کشور تاثیرگذار خواهد بود و زمینه تحول را فراهم می کند عنوان کرد: این دستور العمل قوه قضائیه در انجام وظایف کارکنان دولتی تحول ایجاد خواهد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه در بخش های مختلف اجرایی مدیران و کارمندان با وجدان و متعهد فراوانی داریم گفت: متاسفانه در کنار نیروی های باانگیزه برای خدمت رسانی به مردم کسانی هستند که از امکانات دولتی برای کارهای شخصی استفاده کرده و فقط به دنبال کارهای خود هستند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی، معیشتی، فساد ادرای، ناکارآمدی تنها بخشی از بی مسئولیتی و کسالت در دستگاه های مختلف اجرایی و دولتی است تصریح کرد: وضع امروز کشور حاصل عدم مدیریت و بی مسئولیتی است، اگر یک مدیر انگیزه کار داشته باشد حتی بدون بودجه یا اعتباری هم قادر به انجام کار خواهد بود.

,

زنجانی ادامه داد: کشور ما ثروتمندترین کشور دنیاست و هر آنچه که برای اداره کشور لازم است یک جا در اختیار داریم اما تنها مشکل ما نبود مدیریت مناسب است.

,

نماینده مردم نقده و اشنویه با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح تمام بخش های مدیریتی، اجرایی و نظارتی باید مشارکت کنند ادامه داد: نظارت وظیفه مجلس است که باید پای کار کمک به قوه قضائیه بیاید، بخش های مختلف دولت هم باید برای اجرای درست این دستورالعمل دستگاه قضایی را یاری کنند.

,

زنجانی عنوان کرد: فرماندار و استاندار و نمایندگان می توانند در استان های مختلف برای اجرای هر چه بهتر این دستورالعمل به دستگاه قضایی کمک کنند، اینکه هرکس ساز خود را بزند راه به جایی نخواهیم برد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه