اخبار داغ

آقامیرزایی: بی‌صبرانه منتظر شروع اردوهای کایاک هستیم

آقامیرزایی: بی‌صبرانه منتظر شروع اردوهای کایاک هستیم
نفر اول کایاک یکنفره 1000 متر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان گفت: قهرمانی کشور فرصت خوبی بود تا آنالیز دقیقی از میزان آمادگی خود پیدا کنیم و برای اردوهای ملی آماده شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آقامیرزایی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، از آمادگی‌اش برای شروع اردوهای تیم ملی گفت و اظهار کرد: پس از مسابقات قهرمانی کشور تمرینات را قطع نکردم و منتظریم تا اردوها شروع شود و در شرایط اردویی تمرینات را به شکل رقابتی و بهتر دنبال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره تمریناتش در دوران کرونا و قبل از مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: به صورت منظم پس از لغو مسابقات و تعطیلی اردوها تمریناتم را با برنامه مربی تیم ملی در بندرانزلی دنبال کردم و بدنم را آماده نگه داشتم.

,

آقامیرزایی اضافه کرد: با اعلام زمان مسابقات قهرمانی کشور کمی فشار تمرینات را بیشتر و سرعتی‌تر کردیم تا رقابت خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم اما به طورکلی بیشتر تمرینات استقامتی را دنبال کردم تا آمادگی نسبی خوبی داشته باشم. در حال حاضر هم حدود 80 درصد آمادگی‌ام را حفظ کردم تا با شروع اردوها تمرینات را برای حضور در مسابقات انتخابی دنبال کنیم.

,

ملی‌پوش کایاک درباره مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده که این رقابت‌ها قطعا برگزار خواهد شد و به دنبال آن باید رقابت‌های انتخابی قاره‌ای نیز برگزار شود. بی‌صبرانه منتظ شروع اردوها هستیم چون به هر حال کسب سهمیه کار دشواری است و باید برای آن تلاش کنیم و در شرایط اردویی با تمرکز بیشتر، می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

,

آقامیرزایی با اشاره به رقابت در مسابقات قهرمانی کشور تاکید کرد: مسابقات شرایطی فراهم کرد تا با رقابتی که بیشتر بین ملی‌پوشان بود به یک آنالیز نسبی از شرایط خودمان و هم‌تیمی‌ها پیدا کنیم و قطعا بهتر این است که در رقابت‌های کشوری رقبای بیشتری داشته باشیم و فقط رقابت بین بچه‌های تیم ملی نباشد.

,

وی ادامه داد: در این صورت ما نیز تلاش خواهیم کرد تا سطح خودمان را بالا ببریم اما شرایط خاص امسال باعث شد، فدراسیون تحت هر شرایطی مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کند. اما انتظار این است که هیات‌های استانی با تلاش بیشتر فعالیت کنند و ورزشکارانی بسازند که پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد و ما هم با آن‌ها رقابت داشته باشیم و نهایتا سطح آمادگی تیم ملی افزایش پیدا کند.

,

آقامیرزایی در پایان گفت: بی‌صبرانه منتظر شروع اردوها هستیم تا با تمرکز و تلاش بیشتر برای انتخابی المپیک آماده شویم. آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است و هر چند شرایط امسال دشوار شده اما با همه وجود برای بدست آوردن سهمیه المپیک تلاش خواهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه