اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده خبر اد؛

احداث هفت زمین چمن مصنوعی در شهرستان لنده

احداث هفت زمین چمن مصنوعی در شهرستان لنده
محمود فاضلی از احداث 7 زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان با همکاری بنیاد علوی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی خبر داد و گفت: این زمینهای ورزشی تاپایان سال به بهره برداری می رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فاضلی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت:توسعه ورزش مهمترین اقدامی است که به‌عنوان یک راهبرد مهم و اصولی از ابتدای شروع کار در این مسئولیت به عنوان برنامه کاری مد نظر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی علاوه بر تعالی و پویایی ورزش در شهرستان می تواند عاملی برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته های مختلف ورزشی می شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: اقدامات خوبی در طی دوره سه سال گذشته صورت گرفته است که بحث راه اندازی پیست دومیدانی، ایجاد سکوهای ورزشی استاندارد در اطراف زمین چمن ورزشی، ایجاد فنس‌کشی دور زمین ورزشی، تخصیص اعتبار برای چمن های مصنوعی، تعمیرات سالن های ورزشی و اجرای کف‌پوش سالن های ورزشی از عمده فعالیت‌های است که طی این مدت صورت گرفته است.

,

وی افزود: امروز هفت زمین چمن مصنوعی در روستاهای ایدنک، ابرزگه و چهارراه با هزینه اداره ورزش و جوانان و چهار زمین چمن قیام، وحدت، مالملا و مالشیخ مشترک با بنیاد علوی را در دستور کار قرار داریم.

,

فاضلی گفت: زمین چمن روستای ایدنک در هفته دولت افتتاح شد و امیدواریم چهار زمین مشترک با بنیاد با صحبت‌هایی که صورت گرفت به زودی افتتاح می‌شوند و دو زمین آبرزگه و چهارراه از اعتبارات امسال پول گذاشتیم و به محض تامین اعتبارات لازم از طرف اداره کل این مهم نیز اجرایی شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: در حوزه ورزشی کمک‌های مالی خوبی به هیأت‌های ورزشی شده اکثر تیم‌های ورزشی در مسابقات استانی شرکت کردند و مقام های زیادی در سطح استان به دست آوردند و همچنین در سطح کشوری که در رشته کاراته امیرمحمد سعیدی مقام سوم کشوری را بدست آوردند و زینب خالقی مقام اول و آناهیتا عزیزی مقام دوم در رشته مهارزم دفاع شخصی را در مسابقات کشوری بدست آوردند.

,

وی افزود:متاسفانه از بدو شیوع این بیماری اماکن ورزشی و همه هیأت‌های ورزشی برای سلامت ورزشکاران و جلوگیری از شیوع آن تعطیل شدند و تقریبا تا تیرماه سال جاری تعطیل بودند و بعد از آن اماکن باز شد و هیأت‌های ورزشی طبق پروتکل‌های بهداشتی شروع به فعالیت کردند.

,

فاضلی گفت: در این مدت بازگشایی هم بنا به صلاحدید ستاد مبارزه با کرونا چندین بار اماکن تعطیل شدند و تقریبا می‌توان گفت فقط چند رشته در فضای مجازی هستند که فعالیت می کنند.

,

وی در پایان اظهارکرد: شهرستان لنده دارای استعدادهای مختلف در زمینه های ورزشی است که نیازمند توجه بیشتر خانواده ها به استعدادها و فراهیم کردین زیر ساخت های ورزشی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه