اخبار داغ

رئیس هلال احمر بافق خبر داد

تکمیل داروخانه هلال احمر بافق نیازمند تامین اعتبار/ تاکنون تنها از اعتبارات شهرستانی هزینه شده است

تکمیل داروخانه هلال احمر بافق نیازمند تامین اعتبار/ تاکنون تنها از اعتبارات شهرستانی هزینه شده است
فتاحی اظهار کرد: تکمیل داروخانه هلال احمر بافق معطل تامین اعتبار دو میلیارد تومانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار یزد رسا؛ در خصوص وضعیت ساختمان داروخانه هلال احمر بافق گفت: ساختمان داروخانه هلال احمر ۲۷۰ متر و در سه طبقه ساخته خواهد شد. این داروخانه هیچ اعتبار کشوری یا استانی ندارد و به همین دلیل متاسفانه در این چند سال پیشرفتی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛,

وی در ادامه افزود: از زمان قبول مسئولیت در هلال احمر شهرستان پیگیری هایی برای راه اندازی دوباره انجام شده که امیدواریم اتفاقات خوبی برای شهرستان رقم بخورد.

,

فتاحی تصریح کرد: در تدارک این هستیم اگر امکان داشته باشد قراردادی با مجموعه شرکت سنگ آهن برای تکمیل آن بسته شود و یک طبقه از آن را در اختیار آنها قرار دهیم. این قرارداد در حال پیگیری جهت تنظیم است.

,

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص میزان پیشرفت این ساختمان بیان داشت: در سال ۱۳۹۲ کلنگ این بنا به زمین خورد و تا این لحظه اسکلت که بخشی از ساختمان هست به طور کامل نصب و طبقه اول نیز سقف آن اجرا که تقریباً ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

,

فتاحی به میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این ساختمان اشاره و تصریح کرد: تا این لحظه فقط از منابع شهرستان برای تکمیل این ساختمان هزینه شده و  تا این مرحله ۲ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۲ میلیارد تومان برای تکمیل آن بودجه نیاز است.

,

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا هلال احمر برای تکمیل آن ردیف بودجه قرار داده یا خیر نیز افزود: جمعیت هلال احمر فقط برای مراکز استان ها داروخانه در نظر گرفته ولی امیدواریم بتوانیم با مسئولین شهرستان برای تکمیل این پروژه به توافق برسیم.

,

فتاحی گفت: در نشستی که مدیرعامل هلال احمر استان با مدیرعامل شرکت سنگ آهن برگزار شد توافقی صورت گرفت که شرکت سنگ آهن ساختمان را کامل اجرا و موقع راه اندازی بخشی از این ساختمان را به صورت اجاره در اختیار آنها قرار دهیم.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در پایان از مدیرعامل سابق و فعلی شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مساعدت در ساخت داروخانه تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه