اخبار داغ

تهیه کننده «مختارنامه» رهسپار منزل ابدی شد

تهیه کننده «مختارنامه» رهسپار منزل ابدی شد
پیکر زنده یاد «محمود فلاح» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» در بهشت زهرا(س) تشییع و در قطعه هنرمندان تدفین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تشییع «محمود فلاح» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی مختارنامه در میان جمع محدودی از خانواده و همکاران وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد و بنا به گفته دختر این مرحوم بعد از فروکش کردن شیوع کرونا مراسمی برای مرحوم فلاح با حضور دوست دارانش برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما از مدیران حاضر در این مراسم بودند. 

,

جعفری جلوه: فلاح بر سر خوان اهل بیت (ع) روزی می خورد

, جعفری جلوه: فلاح بر سر خوان اهل بیت (ع) روزی می خورد,

در حاشیه این مراسم جعفری‌جلوه درباره تهیه کننده سریال مختارنامه گفت: مرحوم فلاح تهیه کننده ای خوب، بردبار و صبور بود و بی شک او به خاطر ساخت مختارنامه بر سر خوان اهل بیت (ع) روزی می خورد.

,

وی ادامه داد: از فلاح می توان به عنوان فردی بزرگ در میان تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان یاد کرد. یاد او همیشه در ذهن و یادها جاری و بزرگ خواهد بود چرا که آثار بی بدیلی از خود بر جای گذاشت.

,

پدرم بهترین پدر و رئیس بود

, پدرم بهترین پدر و رئیس بود,

پسر محمود فلاح نیز در ادامه مراسم خاکسپاری پدر خود طی سخنانی بیان داشت: پدر مدتی در بیمارستان بستری بودند و ما به بهبودی شان امید داشتیم اما بر اثر ایست قلبی درگذشت.

,

وی با بیان ویژگی های اخلاقی پدر نیز افزود: محمود فلاح بهترین پدر و مردی بود که در زندگی دیدم و برای کارمندان بهترین رئیس بود. حتی همانطور که می دانید در جریان تولید مختارنامه دو بار سکته کرد و ما به عنوان خانواده شاهد تلاش های او برای مردم سرزمینش بودیم.

,

همچنین همزمان با تدفین این مرحوم فقید موسیقی تیتراژ ابتدایی سریال مختارنامه (برخیز که شور محشر آمد... این قصه ز سوز جگر آمد) با صدای علی اکبر سلطانعلی پخش شد.

,

محمود فلاح تهیه کننده باسابقه تلویزیون و سریال هایی چون مختارنامه، تفنگ سرپر و... و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

,

تهیه کننده مختارنامه حدود دو هفته ای بود که به دلیل عارضه ریوی در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود.

,

فلاح، ۷۵ سال پیش در سبزوار به دنیا آمد. او ۲۴ شهریور ۱۳۴۷ با مدرک فوق دیپلم برق به جمع کارمندان سازمان رادیو و تلویزیون پیوست. فلاح بعد از اخذ مدرک مهندسی برق و الکترونیک به عنوان تنظیم کننده واحدهای سیار و برنامه ریز رپورتاژ به کارش ادامه داد.

,

وی در جریان بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا، نقشی محوری در پوشش تصویری مراسم ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ داشت. بعد از انقلاب، محمود فلاح در بخش های مختلف سازمان صداوسیما به فعالیت پرداخت و سال‌ها مدیرکل تولید این سازمان بود.

,

تجهیز و اعزام ده‌ها گروه به خطوط مقدم در زمان جنگ تحمیلی از جمله کارهای اوست. فلاح در سال ۷۵ بازنشسته شد، اما به همکاری‌اش با سازمان در قالب مشاور و تهیه کننده ادامه داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه