اخبار داغ

سرپرست فرمانداری سبزوار خبر داد؛

بررسی 150 پرونده واحدهای تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید

بررسی 150 پرونده واحدهای تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید
شاد از رسیدگی به ۱۵۰ پرونده واحد‌های تولیدی سبزوار باهدف مرتفع کردن و رفع موانع تولید در کلینیک‌های صنعت و کشاورزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شاد سرپرست فرمانداری سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به تشکیل کلینیک‌های بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و کشاورزی در شهرستان باهدف مرتفع کردن و رفع موانع تولید اظهار داشت:تاکنون ۹۰ پرونده در حوزه صنعت و ۶۰ پرونده در حوزه کشاورزی در این کلینیک‌ها بررسی‌شده که تعدادی از آن‌ها مرتفع شده و مابقی به استان ارسال‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 سرپرست فرمانداری سبزوار بابیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی در کلینیک‌های صنعت و کشاورزی شهرستان سبزوار که در ذیل ستاد توسعه استان است، با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فعالان آن حوزه بررسی می‌شود، اظهار کرد: جلسات این کلینیک‌ها هر هفته چهارشنبه‌ها در فرمانداری سبزوار برگزار می‌شود و در صورت نیاز به کلینیک‌های استان ارسال می‌شود.

,

 وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این کلینیک‌ها مشاوره و بررسی نوع مشکلاتی است که سبب شده است چرخه تولید در کارگاه‌ها و یا رشته‌های کاری متوقف شود  افزود: تاکنون ۹۰ پرونده در حوزه صنعت و ۶۰ پرونده در حوزه کشاورزی در این کلینیک‌ها بررسی‌شده که برخی از این موانع باکمی انعطاف در قانون و یا تسریع در انجام امور اداری به چرخه تولید بازگشته‌اند..

,

سرپرست فرمانداری سبزوار با مثبت ارزیابی کردن این روش و بررسی بی‌واسطه مشکلات در این کلینیک‌ها تصریح کرد: این روش باعث می‌شود که صاحبان واحدهای تولیدی به‌صورت مستقیم با روسای دستگاه‌های اجرایی در خصوص مشکلاتشان بحث نمایند و به‌نوعی بوروکراسی اداری حذف و مشکلات سریع‌تر برطرف می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه