اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی؛

زمین ورزشی روباز دانشگاه بناب افتتاح شد

زمین ورزشی روباز دانشگاه بناب افتتاح شد
زمین ورزشی روباز و رونمایی از ۸ دستگاه دوچرخه در دانشگاه بناب با حضور مجازی معاون وزیر، رئیس سازمان امور دانشجویان جناب آقای دکتر مجتبی صدیقی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، پیش از ظهر امروز در این آیین که بصورت مجازی با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، معاونان سازمان اموردانشجویان، مدیرکل تربیت بدنی این سازمان و رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، هیات رییسه محترم دانشگاه بناب و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب جناب آقای مهندس یزدانی برگزار شد، کفپوش زمین روباز ورزشی دانشگاه‌های بناب به متراژ ۵۲۸ متر مربع افتتاح و همچنین  از ۸ دستگاه  دوچرخه که به منظور استفاده دانشجویان خریداری شده بود رو نمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

دکتر مجتبی صدیقی در این آیین مجازی عنوان نمود: ورزش در دانشگاه‌ها به عنوان یک وسیله و هدف مورد توجه مسئولان است و امیدوارم با رفع شرایط کرونایی، همچون گذشته دانشجویان در فعالیت های ورزشی مشارکت کنند.
دکتر صدیقی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری استاندارد تجهیزات و اماکن ورزشی تا رفع کرونا گفت: با رعایت اصول بهداشتی امکانات ورزشی در اختیار حداقل دانشجویان حاضر در دانشگاه‌ها قرار گیرد.

,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه