اخبار داغ

رییس هیات قایقرانی اردبیل:

تبدیل استان اردبیل به قطب‌ قایقرانی کشور/ 150 ورزشکار قایقران در استان فعالیت می کنند

تبدیل استان اردبیل به قطب‌ قایقرانی کشور/ 150 ورزشکار قایقران در استان فعالیت می کنند
رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: 150 ورزشکار در رشته ورزشی قایقرانی در نقاط مختلف استان فعالیت می کنند که تعداد ورزشکاران خانم فعال در رشته ورزشی از آقایان بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی قاطع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه 150 ورزشکار قایقران در نقاط مختلف استان اردبیل فعالیت می کنند، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران خانم فعال در این رشته ورزشی بیشتر از آقایان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به فعالیت هیات قایقرانی در چهار شهرستان اردبیل، گرمی، پارس‌آباد و مشگین‌شهر، افزود: فعالیت در این رشته ورزشی بستگی به شرایط آبی هر منطقه دارد و می‌توان در سایر شهرستان‌هایی که دارای سدهای آبی هستند، قایقرانی را فعال کرد.

,

رییس هیات قایقرانی استان اردبیل به فعالیت این رشته آبی در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های رشته قایقرانی در محیط های باز انجام می‌شود، از اردیبهشت ماه سالجاری، پس از صدور مجوز شروع فعالیت از سوی ستاد ملی کرونا، ورزشکاران استان نیز تمرینات خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع کردند.

,

قاطع با بیان اینکه اردبیل بر اساس اعلام فدراسیون قایقرانی در رتبه نهم کشوری قرار داد، ابراز داشت: امیدواریم امسال با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و تلاش ورزشکاران، استان اردبیل جزو پنج هیات برتر کشور باشد.

,
وی با اشاره به استعدادهای زیاد رشته ورزشی قایقرانی در اردبیل، افزود: سال گذشته برای اولین بار در بخش استعدادهای زیر ۱۶ سال کشور، قایقرانان این استان موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند و امسال نیز استان اردبیل در رشته رویینگ برای اولین بار در مسابقات لیگ کشوری شرکت می کند.
,
 
,
رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل تصریح کرد: با راه‌اندازی پایگاه قایقرانی در دریاچه شورابیل اردبیل، این استان به یکی از قطب‌های رشته ورزشی قایقرانی در کشور تبدیل خواهد شد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه