اخبار داغ

آیت الله مدرسی:

جلوی انحصارگری و دلالی در تولید ماسک گرفته شود/مجلس به کمک کریمانه به مردم ورود کند

جلوی انحصارگری و دلالی در تولید ماسک گرفته شود/مجلس به کمک کریمانه به مردم ورود کند
امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: امروز ماسکی را که می‌توان با 500 یا 600تومان تولید و در اختیار مردم قرار داد را مردم باید یک هزار و 300 تومان خریداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش یزدرسا، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی عضو شورای فرهنگی استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به مباحث مطرح شده در ارتباط با استیضاح یا عدم استیضاح رئیس جمهور اظهار داشت: در ارتباط با استیضاح رئیس جمهور، طبیعی است که نباید احساسی عمل کنیم و باید بر اساس عقل و منطق حرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زدرسا,

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: نمایندگان شاخص مجلس باید به این موضوع ورود کرده و به صورت دقیق و شفاف مسائل را برای مردم بیان کنند تا رسانه‌های بیگانه نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

,

مدرسی با بیان اینکه بحث کمک به مردم موضوع دیگری است که باید بهآن توجه کنیم؛ این بحث تاکنون به صورت فقیرانه بوده نه کریمانه، گفت: مجلس باید به این موضوع ورود کند تا کمک‌های کریمانه به مردم انجام شود.

,

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه یزد افزود: در استان‌هایی که امکان وجود دارد، زمین‌هایی در اختیار دهک‌های پایین قرار گیرد و آنها بتوانند آزادانه در ارتباط با آن تصمیم بگیرند و یا زمین را فروخته و خرج زندگی خود کنند ویا آن را برای خود بسازند و خانه‌دار شوند.

,

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: با کمک معیشت و یارانه‌های با رقم پایین هیچ کمکی به مردم نمی‌شود و تنها به آنها کمک فقیرانه می‌کنیم، این ارقام به چه درد زندگی مردم در این شرایط سخت و بد اقتصادی می‌خورد؟

,

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه به قیمت ماسک اشاره کرد و گفت: متاسفانه الان بحث ماسک در جامعه در حال تبدیل به مافیاست و اجازه تولید ماسک به کارگاه‌های خانگی که پیش از این ماسک را رایگان در اختیار مردم قرار می‌دادند داده نمی‌شود.

,

مدرسی گفت: امروز ماسکی را که می‌توان با 500 یا 600تومان تولید و در اختیار مردم قرار داد را مردم باید یک هزار و 300 تومان خریداری کنند، این رقم برای یک خانواده کم بضاعت 4 نفره در طول یک ماه مقدار بسیار زیادی است که واقعا توان آن را ندارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه