اخبار داغ

فورواردها برای انجام وظایف‌شان درخواست آپشن‌های دلاری دارند!

رأفت: خدا را شکر که رسول‌پناه از پرسپولیس رفت!/ کدام بازیکن ایرانی ارزش میلیاردی دارد؟

رأفت: خدا را شکر که رسول‌پناه از پرسپولیس رفت!/ کدام بازیکن ایرانی ارزش میلیاردی دارد؟
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دلال‌ها تمام فوتبال ما را گرفته‌اند و کاری می‌کنند که بازیکن 500 میلیونی فکر کند قیمتش 5 میلیارد است! مگر کدام بازیکن داخلی 10 میلیارد می‌ارزد؟
[

پایان رأفت، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره مشکلات اخیر این باشگاه و حواشی پیرامون کادرفنی و مدیریت تیم اظهار داشت: به والله خودمان هم در کار این باشگاه مانده‌ایم و از چیزی سر در نمی‌آوریم. مشکلات تیم از بدو قطعی شدن صعود به فینال آسیا شروع شد و برخوردهای ناشایست و خارج از عرف با بازیکنان و کادرفنی باعث شد تا حاشیه‌های پرسپولیس زیاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان کرد: نمی‌دانم باید چه کسی از بروز این حواشی جلوگیری کند، اصلاً معلوم نیست که مسئولیت پای کیست. سرپرست باشگاه حرف‌هایی می‌زند که آدم خجالت می‌کشد و شرم‌اش می‌آید! پرسپولیس باشگاه بزرگ‌ست و قطعاً خالی از حاشیه هم نخواهد بود، اما یک مدیرعامل باید سعی کند تا از حجم شدید این بحران‌ها بکاهد و نه این‌که مته را به خشخاش بگذارد و شرایط را بدتر کند.

,

, ,

رأفت با بیان این‌که شأن بازیکن و باشگاه پائین آمده، عنوان کرد: بزرگان تیم و پیشکسوتانی مانند آقای پروین و آقای استیلی حتی به مجلس هم رفتند و با حضور در ساختمان باشگاه حمایت خود را از تیم نشان دادند، اما شرایط داخل باشگاه متلاطم است و بحث‌ها بالا گرفته.

,

 

,

دلال‌ها فوتبال ایران را گرفته‌اند!

, دلال‌ها فوتبال ایران را گرفته‌اند!,

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این‌که دلال‌ها نفوذ بسیاری در فوتبال ایران دارند، ادامه داد: بحث سرِ پول است و بس. آپشن‌ها و بدعت‌های این‌چنینی را دلال‌ها وارد فوتبال ما کردند تا کار به‌جایی برسد که یک فوروارد به‌خاطر وظیفه‌اش که گل زدن باشد درخواست آپشن دلاری می‌کند! کجای دنیا رسم است که به گلر به‌خاطر گل نخوردن و به مهاجم برای گل زدن چیزی مازاد بر دستمزد پرداخت شود؟

,

وی همچنین افزود: دلال‌ها تمام فوتبال ما را گرفته‌اند و کاری می‌کنند که بازیکن 500 میلیونی فکر کند قیمتش 5 میلیارد است! مگر کدام بازیکن داخلی 10 میلیارد می‌ارزد؟ با این وضعیت اقتصادی اصلاً صحیح نیست چنین اعداد و ارقامی مطرح شود و این مسائل فقط به سود دلال‌هاست.

,

, ,

رافت درخصوص ادعای سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس مبنی بر درصدبگیر بودن سرمربی این تیم نیز تاکید داشت: یحیی گل‌محمدی اصلاً نیازی به این اعداد و ارقام ندارد و آن‌قدر بچه خوبی‌ست که این وصله‌ها به او نمی‌چسبد. شأن یحیی بالاتر از این صحبت‌هاست و حتی بیان کردن این‌گونه مسائل شأن مدیریت باشگاه را هم زیرسوال می‌برد. این حرف‌ها فقط تیم را در آستانه فینال آسیایی و برگزاری لیگ بیستم به حاشیه می‌برد و تمرکز بازیکنان را برهم می‌زند.

,

مربی اسبق تیم جوانان پرسپولیس در مورد نحوه جدایی شجاع خلیل‌زاده از این تیم و حواشی پیرامون خروج وی از جمع سرخ‌پوشان نیز تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس باید آن‌قدر زرنگ باشد که از بازیکنان خودش رکب نخورد! فوتبال همین است و اساس بر درآمدزایی‌ست اما مگر ما از جدایی علی‌پور و ترابی پولی درآوردیم که از پیوستن خلیل‌زاده به الریان چیزی عایدمان شود؟ مدیرعامل باشگاه باید سیاستی به خرج دهد که بازیکنان خوب یا مجاب به ماندن باشند و یا از رفتن‌شان درآمد قابل توجهی نصیب باشگاه شود.

,

, ,

رافت در ادامه با تاکید بر مثالی از فوتبال دیگر کشورها در موارد این‌چنینی گفت: مگر دیگر کشورها و حتی همین فوتبال کشورهای عربی با رفتن یک بازیکن داد و هوار می‌کنند و دعوا راه می‌اندازند؟ این مسئله بخشی از فوتبال است و متاسفانه مدیریت سیاسی و دولتی باعث شده تا حواشی شدیدی گریبان‌گیر تیم‌های ایرانی شود.

,

 

,

خدا را شکر که رسول‌پناه از پرسپولیس رفت!

, خدا را شکر که رسول‌پناه از پرسپولیس رفت!,

این پیشکسوت گیلانی تیم پرسپولیس ضمن درخواست کمک برای عبور از بحران فعلی باشگاه، عنوان کرد: مدیران ما اگر کاربلد بودند و بر اساس روابط دولتی و سیاسی به پرسپولیس نمی‌آمدند، از جدایی ترابی، علی‌پور و خلیل‌زاده حداقل 1.5 میلیون دلار درآمدزایی کنند. مدیران بعدی باید با برنامه‌ریزی دقیق، جذب اسپانسرهای زیاد و انعقاد قراردادهای پول‌ساز کمی از بار مالی روی دوش باشگاه کم کنند و به فکر سودآوری باشگاه باشند.

,

رافت نهایتاً با اظهار رضایت از خروج سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، گفت: خدا را شکر که مهدی رسول‌پناه بالاخره استعفا داد و رفت! آقایان متوجه شدند که چه اشتباهاتی کرده‌اند و چه‌قدر باشگاه را در موضع ضعف قرار داده‌اند. این خوب است که رسول‌پناه رفته اما مشخص نیست که چه کسی را می‌خواهند به جای او بیاورند و بعید نیست که جانشین‌اش هم کسی مانند او باشد!

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه