اخبار داغ

رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان:

کارخانجات و دلالان عامل کمبود سیمان هستند/ مسئولان راهکاری بیندیشند

کارخانجات و دلالان عامل کمبود سیمان هستند/ مسئولان راهکاری بیندیشند
ارشدی رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان با اشاره به جولان دلالان در بازار سیمان گفت: کارنجات عامل رشد دلالان در بازار زنجان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمبود سیمان در بازار زنجان اظهار کرد: کارنجات سیمان به اندازه کافی سیمان به بازار تزریق نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به جولان دلالان در بازار سیمان تصریح کرد: دلالان به بازار سیمان وارد شده و توزیع و حمل و نقل را با مختل مواجه کردند.

,

رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی کمبود توسط کارخانجات ایجاد شده و اگر سیمان به اندازه کافی وارد بازار شود مشکلی در توزیع وجود ندارد بیان کرد: نرخ سیمان 23 هزار تومان تعیین شده و با این قیمت هم در بازار توزیع می‌شود و مشکلی که در حال حاضر وجود دارد این است به اندازه کافی سیمان وارد بازار نمی‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه این کارنخانه‌ها هستند که دلالان سیمان را در بازار رشد دادند افزود: قیمت مصوب حمل و نقل نیز متاسفانه رعایت نمی‌شود و افزایش کرایه خودسرانه حمل و نقل نیز از دیگر مشکلاتی است که در بازار با آن مواجه هستیم.

,

ارشدی با تاکید بر اینکه باید مسئولان پیگیری کنند که چرا کارنجات سیمان را وارد بازار نمی‌کنند و دلالان را در بازار شد می‌دهند افزود: سیمان مورد نیاز بازار زنجان تامین نمی‌شود و تولیدی استان هم به تهران و سایر استانها ارسال می‌شود.

,

وی ابراز کرد: مسئولان باید راهکاری ارائه دهند که دست دلالان را از بازار سیمان کوتاه کنند.

,

رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان عنوان کرد: اگر دست دلالان از بازار کوتاه شود همه مشکلات قابل حل خواهد بود و این دلالان هستند که مشکلات را در بازار بوجود آوردند و عامل رشد این افراد نیز کارنجات هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه