اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار خبر داد؛

توزیع 100 سبد معیشتی همزمان با دهه وقف در رشتخوار

توزیع 100 سبد معیشتی همزمان با دهه وقف در رشتخوار
محسن آبادی گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سومین مرحله در طرح رزمایش کمک مومنانه، 100 سبد معیشتی به ارزش 250 میلیون ریال با کمک موقوفات این نهاد با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی تهیه و بین محرومان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن محسن آبادی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار با گرامیداشت دهه وقف، در گفت و گو با صبح توس گفت: وقف به منای این است که انسان یک عمر با تلاش و زحمت  مالی را که اندوخته کرده است، این مال را برای خود تا قیامت نگه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار گفت: همزمان با دهه وقف با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بسیج سازندگی سپاه رشتخوار ۱۰۰ سبد معیشتی سالم به ارزش 25 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.

,

وی یادآور شد: این سبدهای غذایی در تکمیل سه نوبت قبل و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در طرح رزمایش کمک مومنانه، با کمک موقوفات و نهادهای مذکور از ابتدای سال جاری تهیه و توزیع شده است.

,

محسن آبادی یادآور شد: علاوه بر این سبدهای معیشتی طی 4 مرحله، تعداد ۲۱۰ کیف با محتویات کامل با عنوان مهر تحصیلی تهیه و تحویل آموزش و پرورش شد که یک سوم مبلغ توسط نهادهای مذکور و دو سوم توسط موقوفات تامین شده است.

وی در پایان افزود: ارزش هر کیف تهیه شده بالغ بر ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه