اخبار داغ

فرمانی: به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستم/ برای بانوان هیچ محدودیتی وجود ندارد

فرمانی: به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستم/ برای بانوان هیچ محدودیتی وجود ندارد
ملی پوش فوتبال بانوان گفت: امیدوارم بانوان فوتبالیست به تلاششان ادامه بدهند و بدانند که هیچ محدودیتی برای پیشرفت وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در شماره سوم مجله فدراسیون فوتبال آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یاسمن فرمانی، متولد 23 بهمن 1373 در اردبیل است. ملی پوش فوتبال بانوان ایران و بازیکن پیشین ملوان ، همیاری اورمیه و پارس جنوبی که در پست دفاع وسط برای تیمهایش به میدان می رفت، چندی پیش به تیم شارلروا پیوست.
فرمانی همسر علی قلی زاده است که او به همراه کاوه رضایی در تیم مردان شارلروا بازی می کند. درواقع فرمانی و قلی زاده اولین زوج لژیونر ورزش ایران محسوب می شوند که توانستند در اروپا به میدان بروند. او که از 12 سالگی و در شهر اردبیل فوتبال را آغاز کرد، روزی هدفش حضور در بهترین سطح فوتبال بود که اکنون به خواسته خود رسیده است.

,
,

* فوتبال را از چند سالگی و در کدام شهر شروع کردی؟
از سن 12 سالگی در شهر اردبیل با حمایت خانواده ام فوتبال را آغاز کرده و با علاقه خاصی که داشتم توانستم خیلی زود به اردوهای تیم ملی فوتبال دعوت شوم.

, * فوتبال را از چند سالگی و در کدام شهر شروع کردی؟,
,

* در چه سنی به به اردوی تیم ملی دعوت شدی و چند سال عضو تیم ملی فوتبال بانوان بودی؟
درست یکسال از آغاز بازی فوتبالم در اردبیل می گذشت که با استعدادیابی از سوی مربیان تیم های ملی به اردوی تیم ملی زیر ١٤ سال دعوت شدم و به مدت ٩ سال عضو تیم ملی در رده های سنی مختلف بودم. در واقع در رده های جوانان، نوجوانان و زیر 14 سال با پیراهن مقدس تیم ملی به میدان رفتم.

, * در چه سنی به به اردوی تیم ملی دعوت شدی و چند سال عضو تیم ملی فوتبال بانوان بودی؟,
,

* نحوه قرارداد با تیم شارلروا به چه صورت بود؟
حدود یک ماه قبل قرارداد رسمی با این تیم بستم و از دوماه قبل از آن با این تیم تمرین می کردم .مربی این تیم از بازیهای من خوشش آمد و پس از مذاکرات و طرح شرایطم با این تیم قرارداد بستم.

, * نحوه قرارداد با تیم شارلروا به چه صورت بود؟,
,

*تفاوت های بازی فوتبال در ایران و بلژیک را چطور ارزیابی می کنی؟
حدود یک سال است که به این کشور آمده ام و به نظرم فوتبال بلژیک خیلی پیشرفته است. من خیلی خوشحالم که برای تیمی از این کشور بازی می کنم. اینجا تمام شرایط خیلی حرفه ای است و امکانات بسیار مناسب و مطلوبی در اختیار بانوان قرار داده اند. در واقع تمامی بازیکنان از لحاظ فیزیکی و روانی در شرایط خیلی عالی پرورش داده می شوند و در سطح بالایی قرار می گیرند.

, *تفاوت های بازی فوتبال در ایران و بلژیک را چطور ارزیابی می کنی؟,
,

*در خصوص اولین پاس گلی که برای تیم شارلروا به ثمر رساندی. چه احساسی داشتی؟
در جریان اولین بازی خود برای شارلروا یک پاس گل دادم و بعد از این مسابقه بود که بحث قرارداد من با این تیم مطرح شد. خیلی خوشحال بودم. چون می توانستم سطح بالایی از بازی فوتبال را در اروپا دنبال کنم.

, *در خصوص اولین پاس گلی که برای تیم شارلروا به ثمر رساندی. چه احساسی داشتی؟,
,

*هدفت از حضور در تیم شارلروا و آینده ای که برای خودت ترسیم کردی، چیست؟
حضور در بلژیک اتفاق خیلی خوب و بزرگی برایم بود که در یک کشور اروپایی لژیونر شوم و امیدوارم در آینده هم به موفقیت های بیشتر برسم.

, *هدفت از حضور در تیم شارلروا و آینده ای که برای خودت ترسیم کردی، چیست؟,
,

* به زوج فوتبالی که لژیونر هستند معروف شدید. نظرت درباره این موضوع چیست ؟
این یک اتفاق تاریخی هم در ایران و هم در بلژیک است که یک زوج فوتبالی و لژیونر همزمان در یک باشگاه فوتبال بازی می کنند و بازتاب خیلی زیادی در ایران و بلژیک و حتی در خیلی از کشورهای دنیا داشته است. این موضوع برایم شیرین و دلچسب است. خوشبختانه همسرم در هر زمینه ای از زندگی به ویژه فوتبال بسیار کمکم می کند و مشوقم است تا با اراده و محکم تر در میدان بازی حاضر شوم.

, * به زوج فوتبالی که لژیونر هستند معروف شدید. نظرت درباره این موضوع چیست ؟,
,

*پیامت برای بانوان فوتبالیست ایران چیست؟
امیدوارم که بانوان فوتبالیست به تلاششان ادامه بدهند و بدانند که هیچ محدودیتی برای پیشرفت وجود ندارد. از صمیم قلبم آرزو میکنم به فوتبال بانوان و تیم های ملی امکانات بیشتری تخصیص داده شود تا شاهد موفقیت استعدادهای فوتبال بانوان ایران در کشور عزیزم و حتی در سطح دنیا باشیم.

, *پیامت برای بانوان فوتبالیست ایران چیست؟,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه