اخبار داغ

منتظری:

مبلغ نهایی کالابرگ الکترونیکی این هفته مشخص می‌شود

مبلغ نهایی کالابرگ الکترونیکی این هفته مشخص می‌شود
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: مبلغ نهایی واریزی به حساب سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی این هفته در صحن علنی مجلس مشخص خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس راه‌های تأمین اعتبار کالابرگ‌های الکترونیکی را به دولت پیشنهاد کرده‌اند؛ لذا مجلس بدون کار کارشناسی هرگز به این‌گونه طرح‌ها ورود پیدا نمی‌کند، پس منابع مالی این طرح تعریف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز، ,

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه یک نوع حالت اضطرار برای اجرای سریع طرح کالابرگ الکترونیکی ایجاد شده است؛ زیرا در شرایط اضطرار باید تصمیمات ویژه اتخاذ شود.

,

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبلغ نهایی واریزی به حساب سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی این هفته در صحن علنی مجلس مشخص خواهد شد، گفت: در جلسه علنی این هفته مجلس، جزئیات به‌طور دقیق آشکار می‌شود.

,

منتظری بیان کرد: نگاه نمایندگان مجلس به‌گونه‌ای است که این چتر حمایتی هرچه فراگیرتر باشد، بهتر عمل خواهد کرد، اما فعلاً دهک‌های پایین‌تر جزء اولویت اصلی ما محسوب می‌شوند؛ بنابراین در حال حاضر بنا نیست که این طرح ۱۰۰ درصد جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

,

احتمال ورود مجلس به اعمال محدودیت‌های کرونایی

,

وی با اشاره به احتمال ورود مجلس به اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور گفت: تجربه نشان داده که گاهی اوقات، اقدامات فرهنگی و آموزشی به تنهایی جواب نمی‌دهد و تنها با تذکر و نصیحت نمی‌توان مانع شیوع ویروس کرونا شد و گاهی اوقات باید از ابزارهای قانونی یا اعمال قانون بهره جست و اگر اعمال قانون و برخورد قانونی صورت نگیرد، باید هزینه‌های سنگینی را در ماجرای شیوع ویروس کرونا پرداخت کنیم.

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی برای مصالح اجتماعی مفید است، افزود: من موافق این هستم تا برخی محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور اعمال شود؛ زیرا حاکمیت در قبال سلامت تک‌تک هم‌وطنان مسئول است.

,

منتظری گفت: در شرایط کنونی به هر دلیلی از نگاه مردم بار سنگین مسئولیت دولت برعهده مجلس است و اگر مجلس نتواند گام‌های اساسی بردارد، نگران هستیم که هم چشم امید کم‌فروغ شود و هم کاسه صبر مردم لب‌ریز شود؛ لذا مجلس چاره‌ای جز این ندارد که آستین همت بالا بزند تا علاوه بر تقویب چتر نظارتی خود با چهره‌های دلسوز وارد شور شود.

,

به گفته این نماینده مردم در مجلس یازدهم، پارلمان در یک ماه گذشته و با توجه به شرایط اضطراری برای حل آسیب‌های ناشی از کرونا ورود جدی داشته و بنا به دستور ریاست مجلس هر ۱۰ روز یک‌بار کمیسیون‌های تخصصی با چهره‌های دلسوز و تأثیرگذار نشست تخصصی برگزار می‌کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه