اخبار داغ

مدیرکل صمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

بازار کهگیلویه و بویراحمد برای خروج آرد رصد می‌شود

بازار کهگیلویه و بویراحمد برای خروج آرد رصد می‌شود
مدیرکل صمت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بازار برای جلوگیری از خروج آرد رصد می شود، گفت: برای تامین و توزیع آرد مورد نیاز استان مشکلی وجود ندارد و امسال افزایش قیمت نان نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت تامین آرد استان گفت: کمبودی در زمینه آرد واحدهای خبازی‌ روستایی و عشایری وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه 6 هزار تن گندم سهمیه استان است که تبدیل به آرد شده و در اختیار مصرف کنندگان شهری و روستایی قرار می گیرد، گفت: آرد شهری و خبازی‌ها توسط اتحادیه‌ها، آرد روستایی توسط تعاون روستایی و امور عشایر نسبت به تامین آرد عشایر اقدام می کند و مشکلی در زمینه تامین و توزیع ان وجود ندارد.

,

مدیر کل اداره صمت با اشاره به اینکه هر کیسه 40 کیلوگرمی آرد با قیمت میانگین 32 هزار و 500 تومان توزیع می شود تاکید کرد: در خصوص تامین و توزیع آرد مورد نیاز استان هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و از طرفی بازار به‌صورت روزانه در حال رصد برای جلوگیری از خروج آرد است.

,

حسین پور با اشاره به اینکه قیمت نان در ستاد تنظیم بازار تعیین می‌شود و تابع ستاد بازار هستیم، گفت: در شرایط حاضر در خصوص افزایش قیمت تغییری صورت نخواهد گرفت.

,

وی با بیان  اینکه در خصوص قیمت کالاها در ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیری می شود و اینکه اگر کالاها قیمت مواد اولیه آنها تغییری نداشته باشد تغییری قیمت توسط صمت صورت نمی گیرد، گفت: گندم و آرد توسط صنعت و معدن تامین می شود و تغییر قیمتی در خصوص آن نخواهیم داشت.

,

مدیرکل اداره صمت در خصوص تاریخ آخرین قیمت‌گذاری آرد و نان، گفت: آخرین قیمت‌گذاری در تاریخ 06/24/ 98 براساس مصوبه کشوری با توجه به افزایش قیمت نان و گندم باید صورت می گرفت، اما به دلیل افزایش قیمت بنزین و کرونا ویروس، یک سال با تاخیر این تغییر در اواخر بهار یعنی 8 ماه بعد قیمت نان تغییر کرد و در سال جاری به هیچ عنوان افزایش قیمتی در رابطه با نان نخواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه