اخبار داغ

وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری معلولان رضایت‌بخش است؛

رواسی: رکورد سیامند را کسی نمی‌تواند بزند/ اردو نداریم، دورهمی تمرین می‌کنیم!

رواسی: رکورد سیامند را کسی نمی‌تواند بزند/ اردو نداریم، دورهمی تمرین می‌کنیم!
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان گفت: امیدوارم فدراسیون هر چه سریع‌تر مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی را صادر کند.
[

علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد تمرینات 3 نفره این تیم در تهران اظهار داشت: ما همچنان منتظریم فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان مجوز برگزاری اردوها را به ما بدهد. برای همین ما خودمان با 3 نفر از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری معلولان در حال تمرین هستیم و در حقیقت اردویی در حال برگزاری نیست. ضمن اینکه 3 نفرِ دیگر از بچه‌ها در شهرستان‌های خود حضور دارند و ما ازراه دور وضعیت آنها را زیر نظر داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رواسی در مورد وضعیت کلی تیمش برای حضور در مسابقات بین‌المللی آتی مانند المپیک تاکید کرد: من از وضعیت تیم و بچه‌ها راضی هستم. ما خودمان مشغول تمرین هستیم و آمادگی بدنی و روحی تیم در وضعیت راضی‌کننده‌ای قرار دارد. با این حال اگر به طور رسمی به ما مجوز برگزاری اردوهای ملی را بدهند، به مراتب اوضاع‌مان بهتر هم خواهد شد.

,

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان در مورد رکوردشکنی روح‌الله رستمی در تمرینات توضیح داد: رستمی یکی از بهترین نفرات ما به شمار می‌رود و در حال حاضر وضعیت بدنی مناسبی دارد. روح‌الله چند روز پیش موفق شد در مجموع 245 کیلوگرم را بزند و به نوعی رکورد دنیا را جابجا کند. هرچند که این رکوردگیری رسمی نبود ولی این امیدواری می‌رود که رستمی در المپیک بتواند رکوردهای خوبی بزند.

,

علی اصغر رواسی در مورد دسته فوق سنگین جایی که دیگر سیامند رحمان را نداریم خاطرنشان کرد: روح سیامند رحمان شاد که قهرمان بی‌بدیل دنیای وزنه‌برداری بود. با این حال ما منصور پورمیرزایی را داریم که مطمئنم می‌تواند در المپیک به مدال طلای دسته فوق سنگین برسد؛ هرچند که شاید نتواند رکورد استثنایی سیامند را بزند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه