اخبار داغ

رقابت های سایر اوزان تیم ملی کشتی آزاد پخش زنده خواهد شد

کاوه: برای برگزاری انتخابی محدودیت نفر داشتیم/ عدالت محوری در اوزان دیگر هم به اجرا درخواهد آمد

کاوه: برای برگزاری انتخابی محدودیت نفر داشتیم/ عدالت محوری در اوزان دیگر هم به اجرا درخواهد آمد
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: برای برگزاری انتخابی محدودیت نفر داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در مورد حاشیه های ایجاد شده در مورد عدم پخش زنده کشتی های انتخابی دو وزن 65 و 79 کیلوگرم و عملکرد فنی کشتی گیران حاضر در رقابت روز پنجشنبه اظهار داشت: چند نفری برای این مسابقه در نظر گرفته شده بودند، به خاطر معذوراتی که کرونا برایمان ایجاد کرده بود و اینکه نمی توانستیم مسابقه اوپن برگزار کنیم، محدودیت نفر داشتیم. به هرحال این مسابقه برگزار شد و خوب هم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که با برنامه دایره طلایی صحبت می کرد، افزود: کادرفنی کشتی بچه ها را دید و گزارش خود را در مورد این مسابقه ارائه می دهد. مطمئن باشید حتما تصمیمات خوبی گرفته می شود و عدالت محوری که همواره در موردش صحبت می شود در اوزان دیگر هم به اجرا درخواهد آمد.

,

مدیر تیم های ملی آزاد، زمان برگزاری مسابقه انتخابی اوزان دیگر را نامشخص اعلام کرد و ادامه داد: با ریاست فدراسیون و خود کادرفنی صحبت کردیم تا این مسابقه در زمانی برگزار شود که پخش تلویزیونی هم داشته باشیم چون فعلا به خاطر کرونا نمی توانیم تماشاگران را در سالن داشته باشیم و می خواهیم مردمی که کشتی را دوست دارند از طریق صداوسیما کشتی های انتخابی را تماشا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه