اخبار داغ

روحانی انتخاب رییس جمهوری جدید بولیوی را تبریک گفت

روحانی انتخاب رییس جمهوری جدید بولیوی را تبریک گفت
رییس جمهوری در پیامی با تبریک انتخاب رییس جمهوری جدید بولیوی، ضمن اعلام پشتیبانی از دولت منتخب "لوئیس ارسه کاتاکورا" رییس جمهوری منتخب دولت چند ملیتی بولیوی، آمادگی دولت جمهوری اسلامی ایران را برای احیای روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها با این کشور اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام خطاب به لوئیس آرسه کاتاکورا رییس جمهوری منتخب دولت چندملیتی بولیوی تاکید کرد: برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات سراسری بولیوی و توفیق جناب‌عالی در این انتخابات را صمیمانه تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
روحانی تصریح کرد: انتخابات اخیر که به پیروزی قاطع جناب‌عالی و داوید چوکه اوئنکا به عنوان معاون رییس جمهوری انجامید، نه تنها تحکیم پایه‌های مردم‌سالاری، بلکه نمایش باشکوه اجرای عدالت توسط ملت بزرگ بولیوی بود.
,
 
,
وی در پیام خود اظهار داشت: در دوره جدید بازگشت قدرت به نمایندگان مردم، ضمن اعلام پشتیبانی از دولت منتخب جناب‌عالی، آمادگی دولت جمهوری اسلامی ایران را برای احیای روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها با کشور دوست بولیوی در همه زمینه‌ها ابراز می‌کنم. از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم بولیوی را مسألت دارم.
,
 
,
براساس شمارش آرای صندوق‌های رای گیری «لوئیس آرسه» وزیر اقتصاد پیشین دولت مورالس و رهبر حزب «جنبش به سوی سوسیالیست» (MAS) با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا در دور نخست انتخابات این کشور پیروز شده و کرسی ریاست جمهوری بولیوی را تصاحب خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه