اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی کار ارزشمندی است

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی کار ارزشمندی است
هوشنگ بازوند, استاندار کرمانشاه راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی را کار ارزشمندی دانست و گفت: چرا که صنعت و صنعتگران احساس می کنند دولت به دنبال حل مشکلات آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  عصر امروز در بیست و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه اظهار داشت:  تحریم های ظالمانه و شرایط کرونا موجب شده تا کشور از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی نباشد که این مهم نیازمند کار شبانه روزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور رزم حسینی به عنوان وزیر صمت، افزود: باید از این حضور نهایت استفاده را ببریم چرا که در گذشته بررسی مصوبات استانها در ستاد ملی تسهیل گاهی تا هفت ماه به طول می انجامید و در برخی موارد هم عملی نمی شد اما در حال حاضر این مهم به مدیران جهادی و با تجربه محول شده است که می تواند گامی مهم در این زمینه باشد.

,

مدیر ارشد استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی در استان عنوان کرد: وقتی صحبت از شبانه روزی بودن این مرکز می شود نشان دهنده تلاش شبانه روزی در کشور برای رفع موانع تولید و بهبود کسب و کار است.

,

وی با بیان اینکه ممکن است این مرکز نقص هایی داشته باشد، ادامه داد: راه اندازی این مکان کار ارزشمندی است چرا که صنعت و صنعتگران احساس می کنند دولت به دنبال حل مشکلات آنها است.

,

بازوند خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند که نمایندگان خود در مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی را از میان افراد کارآزموده، مقتدر و صاحب اختیار انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات را حل و فصل کنند  و اگر چنانچه گزارشی مبنی بر عدم ارائه خدمات مناسب این نمایندگان گزارش شود، خود مدیر کل و یا معاونان وی باید در این مرکز حضور پیدا کنند.

,

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی این مرکز تا مقداری حجم کار ستاد تسهیل را کاهش می دهد، اضافه کرد: باید از طریق صدا و سیما، رسانه ها، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و ... اطلاع رسانی لازم به مردم در زمینه راه اندازی این مرکز صورت گیرد.

,

بازوند عنوان کرد: باید از روز دوشنبه شاهد راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی استان باشیم و به سمت حل مشکلات واحدها گام برداریم.

,

 

,

کارگروه تسهیل استان به بلوغ رسیده است

, کارگروه تسهیل استان به بلوغ رسیده است,

هدایت حاتمی عصر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: کارگروه تسهیل استان به یک بلوغ رسیده است و تشکل ها و انجمن های استان نیز به خوبی پای کار هستند اما بسیاری از مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به سرعت حل و فصل نمی شود.

,

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: عمده هدف راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی سرعت بالا در رسیدگی به واحدها و شکل گیری نظام ارجاعی مناسب است.

,

این مسئول خواستار افتتاح این مرکز طی فردا شد و گفت: این افتتاح  نشان دهنده این است که خدمات در روزهای تعطیل نیز ارائه خواهد شد و به فعالان اقتصادی این پیمان را می دهیم که برای رفع مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

,

حاتمی با بیان اینکه عمده کار این مرکز بر عهده سازمان صمت، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی است، ادامه داد:دستگاه های عضو کارگروه باید از زبده ترین و توانمندترین نیروها برای خدمت رسانی بهره گیرند چرا که این افراد باید ارجاع دهنده و پردازش کننده مشکلات باشند.

,

معاون استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: با ثبت مشکلات در سامانه معرفی شده برای واحدها خود دستگاه مربوط به دنبال رفع آن می رود که بسیار اثربخش خواهد بود و اگر احتیاج به همفکری فراتر از یک سازمان باشد در کارگروه مطرح خواهد شد.

,

وی بیان داشت: باید سعی شود مشکلات واحدها در کارگروه استانی حل و فصل شود و احتیاجی به ارجاع به کارگروه ملی نداشته باشیم.

,

محسن دارابی عصر امروز در بیست و ششمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه از راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای تولیدی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا مشکلات و مسائل مربوط به واحدهای تولیدی بررسی و در حداقل مدت و کوتاهترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: بر این اساس مکاتباتی با دستگاه های اصلی عضو کارگروه ستاد تسهیل استان صورت گرفته است و دستگاه ها نمایندگانی را برای آموزش به کارگروه معرفی کردند و طی هفته جاری آموزش های لازم در این زمینه ارائه شده است که ۹۵ درصد دستگاه های مرتبط نفرات خود را معرفی کردند.

,

این مسئول ادامه داد: سازمان جلسات سازمان صمت با ظرفیت ۷۰ نفر به عنوان مکان این مرکز شبانه روزی در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط کرونایی فضای مناسب و تجهیزات لازم را برای ۳۰ نفر فراهم کردیم و این آمادگی وجود دارد که طی فردا یا پس فردا افتتاح شود.

,

دارابی خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد کارگروه ستاد تسهیل استان ها از این به بعد بر اساس سامانه خواهد بود و درخواست های لازم نیز باید در این سامانه ثبت و مورد بررسی و ارجاع قرار گیرند.

,

وی با بیان اینکه کارشناس مربوطه مشکلات واحدها را بررسی و به مجموعه آن اداره به منظور بررسی ارجاع می دهد، عنوان کرد: در صورت برطرف نشدن مشکلات به کارگروه استانی ارجاع و در صورت برطرف نشدن و نیاز به بررسی بیشتر در مرحله سوم به کارگروه ملی ارجاع داده می شود.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: آمادگی حضور شبانه روزی در این مرکز فوریت ها به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و واحدهای تولیدی را داریم ضمن اینکه نمایندگان تمام دستگاه ها نیز وجود دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه