اخبار داغ

دیدار مسئولان سازمان لیگ کشتی با معاون پارلمانی وزارت صمت؛

نصیرزاده: باید فضا را برای ورود تیم های صنعتی به کشتی آماده کنیم

نصیرزاده: باید فضا را برای ورود تیم های صنعتی به کشتی آماده کنیم
رییس و مسئولان برخی از کمیته های سازمان لیگ کشتی با معاون پارلمانی، حقوقی واموراستان های وزارت صمت و عضو هیات رییسه سازمان لیگ دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، احمد انارکی محمدی، معاون پارلمانی، حقوقی و اموراستان های وزارت صمت که چندی پیش با حکمی از سوی علیرضا دبیر به عنوان عضو هیات رییسه سازمان لیگ کشتی منصوب شد، در نشستی با عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی و همچنین مسئولان تعدادی از کمیته های سازمان لیگ شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این نشست آیین نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ که تدوین شده بود، به بحث و بررسی گذاشته شد و در نهایت به تصویب حاضرین در جلسه رسید. این آیین نامه به زودی از سوی سازمان لیگ ابلاغ خواهد شد. 
,
 
,
در ادامه هم با توجه به علاقه مندی دکتر رزم حسینی، وزیر صمت و همچنین عضویت انارکی در هیات رییسه سازمان لیگ موضوع ورود تیم های صنعتی به لیگ کشتی در سال های آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
,
 
,
رییس سازمان لیگ کشتی در این باره گفت: همانطور که می بینیم در لیگ فوتبال تیم های صنعتی ورود پیدا کردند و سرمایه گذاری خوبی هم می کنند، باید فضا را برای آن ها در لیگ کشتی هم فراهم کنیم. بدون شک این پتانسیل در کشتی به عنوان ورزش اول کشور وجود دارد که تیم های صنعتی به مسابقات لیگ وارد شوند. با توجه به حضور آقای انارکی در وزارت صمت امیدواریم مقدمات لازم برای چنین کاری در آینده فراهم شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه