اخبار داغ

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مازندران:

زیرساخت‌های ارتباطی دستگاه‌ها در حوزه امنیت و نفوذ پایش می‌شود

زیرساخت‌های ارتباطی دستگاه‌ها در حوزه امنیت و نفوذ پایش می‌شود
حمید بخشی گفت: زیر ساخت‌های ارتباطی دستگاه‌های اداری مازندران در زمینه ضریب امنیت و نفوذ در هفته پدافند غیرعامل پایش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حمید بخشی امشب در نشست اعلام برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل از رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل خبر داد و اظهار کرد: این طرح پس از هشت سال بررسی، نگارش، تایید و تصویب سازمان پدافند غیر عامل کشور قرار گرفت.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
وی از برگزاری 290 برنامه در هفته پدافند غیر عامل در استان از ۵ تا ۱۲ آبان خبر داد و افزود: برگزاری نشست به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور وزیر کشور، فرمانده ستاد نیرو‌های کل مسلح کشور و همچنین سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل، نظارت و پایش ارگان‌های دولتی استان، نواختن زنگ دانش آموزی از جمله برنامه‌های آغاز هفته پدافند غیر عامل در مازندران است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران برگزاری ۸۷ رزمایش و مانور، چهار همایش، پنج مسابقه، هفت بازدید، شش افتتاح پروژه را از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان برشمرد و ادامه داد: آموزش مجازی برای پدافند غیرعامل را در دستور کار داریم.

این مسئول بابیان اینکه برنامه‌های سال جاری با توجه به شرایط موجود و افزایش شیوع کرونا برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس و مجازی و استفاده حداکثری از حوزه فناوری اطلاعات اجرایی خواهد شد.

بخشی افزود: در این سازمان در مازندران، ۱۴ کارگروه تخصصی داریم، این سازمان نوپا و جدید است که نیاز به بلوغ و حمایت بیشتر و رسانه‌ای شدن دارد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه