اخبار داغ

زالی:

شرایط مقابله با کرونا سخت است/ باید آرایش شبه جنگی بگیریم

شرایط مقابله با کرونا سخت است/ باید آرایش شبه جنگی بگیریم
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: شرایط مقابله با ویروس کرونا به گونه‌ای اقتضا می‌کند که همه دستگاه‌ها مجدداً با فرض یک آرایش شبه جنگی، وارد میدان شوند و همه بضاعت دستگاه‌ها در زمره ممارست ستاد ملی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی در برنامه تیتر امشب گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا ظرفیت نهادی نوین، فرابخشی و بین نهادی مستقل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,
او با اشاره به دیدار امروز رئیس و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با رهبر انقلاب افزود: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند شکل گیری یک عقبه میدانی برای ستاد ملی مقابله با کرونا بود.
,
 
,
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ادامه داد: چهره فراگیر، متکثر و فرسایشی که این ویروس در کشور ایجاد کرده، به گونه‌ای است که بخش زیادی از توان و استطاعت دستگاه‌های اجرایی مصروف شده است.
,
 
,
او گفت: با توجه به ازمان و فرسایشی بودن این فرایند، لازم است که با طراوت و بازآرایی جدید، همه دستگاه‌های اجرایی و ذیربط، حول مصادیق و منویات مجموعه ستاد ملی فعالیت کنند.
,
 
,
زالی تاکید کرد: شرایط فعلی و سختی، صعوبت و چالش‌های فراسویی و نوینی که در عرصه مقابله با این ویروس وجود دارد، به گونه‌ای اقتضا می‌کند که همه دستگاه‌ها مجدداً با فرض یک آرایش شبه جنگی، وارد میدان شوند و همه بضاعت دستگاه‌ها در زمره ممارست ستاد ملی قرار گیرد.
,
 
,
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در ادامه اعلام کرد: به علت داشتن ساختار منسجم و توانمند بهداشتی، بارها مورد ستایش سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته ایم.
,
 
,
به گفته او مردم باید بیشتر به فرزندانشان در مراکز درمانی اعتماد کنند و در امر بیماریابی یاریگر جوانان خود باشند.
,
 
,
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران تاکید کرد: با بیماریابی سریع و درمان زودرس، مراجعه بیماران بدحال با شرایط وخیم به مراکز درمانی کمتر خواهد شد و باعث می‌شود از بار این مراکز کاسته شود.
,
 
,
منبع: مهر
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه