اخبار داغ

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور:

پروژه های نیمه تمام عمرانی در کشور اولویت بندی می شود

پروژه های نیمه تمام عمرانی در کشور اولویت بندی می شود
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طرح های اولویت دار و قابل خاتمه را جمع بندی و اولویت بندی کنیم تا با تزریق منابع در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سعید جغتایی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از پروژه های درحال اجرای شهرستان میاندوآب، گفت: تعدادی طرح عمرانی که برخی از پیشرفت های بالایی نیز بالایی برخوردار هستند، در آذربایجان غربی و سایر استان ها فعال و در حال اجرا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با توجه به ضرورت هایی که وجود دارد و از سوی دیگر محدودیت های منابع مالی که داریم، هدف بر این است که طرح های اولویت دار و قابل خاتمه را جمع بندی و اولویت بندی کنیم.

,

وی اظهار کرد: در بازدیدها و بر اساس گزارشاتی که می گیریم، این طرح ها را جمع بندی و اولویت بندی کرده تا با تزریق منابع در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

,

جغتایی با اشاره به سفر خود به آذربایجان غربی، تصریح کرد: در این سفر طرح ها و پروژه هایی را بازدید داشتیم که با گزارشی که تهیه می شود در سفر آتی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به آذربایجان غربی، جمع بندی و تامین اعتبار می شود تا برخی پروژه ها تا پایان امسال و برخی اوایل سال آینده به اتمام برسد.

,

گفتنی است رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور امروز به همراه ناصر حضرتی پر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه های درحال اجرای شهرستان میاندوآب بازدید کرد.

,

سعید جغتایی، در سفر خود به میاندوآب از سه پروژه در حال اجرای این شهرستان شامل بال دوم بیمارستان فاطمه زهرا(س)، تصفیه خانه ها و ایستگاه های پمپاژ شبکه فاضلاب و طرح تعریض و بهسازی جاده میاندوآب- شاهین‌دژ بازدید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه