اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد

۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان پرداخت شد
آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون 167 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا در استان پرداخت شده و 10 هزار فقره پرونده در بانکها هنوز تسهیلات دریافت نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: ۲۹ هزار و ۵۱۹ فقره پرونده برای دریافت تسهیلات کرونا در استان لرستان تشکیل شده که این تعداد پرونده با اشتغال ۳۶ هزار و ۶۷۳ نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: برای این تعداد پرونده ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شود.

,

آشتاب تصریح کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۶۹۱ فقره پرونده با اشتغال ۲۲ هزار و ۳۰۲ نفر  تسهیلات کرونایی را دریافت کردند که در مجموع برای این تعداد پرونده ۱۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تسهیلات پرداخت شده است.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این که پرداخت تسهیلات تا پایان آبان ماه ادامه دارد گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر که برای تسهیلات کرونا در سامانه ثبت نام کرده و پرونده آنها در بانکها تشکیل شده که هنوز تسهیلات را دریافت نکرده اند.

,

وی بیان کرد: ضروری است با توجه به مهلت پرداخت تسهیلات، متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا بتوانند این تسهیلات را دریافت نمایند.

,

آشتاب خاطر نشان کرد: می طلبد که بانکها نیز شرایط را برای پرداخت تسهیلات کرونا، تسهیل کنند تا افراد در کمترین زمان بتوانند تسهیلات را دریافت نمایند.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: از ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان ۱۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و ۱۲۵ میلیارد تومان پرداخت نشده که با پیگیری متقاضیان و تسهیل شرایط از سوی بانکها این مبلغ نیز پرداخت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه