اخبار داغ

نماینده تربت حیدریه:

نگهداری ۶۰ تن زعفران در انبارهای تعاون روستایی از مهمترین علل کاهش قیمت است

نگهداری ۶۰ تن زعفران در انبارهای تعاون روستایی از مهمترین علل کاهش قیمت است
محسن زنگنه در واکنش به سخنان رحیمی جهان ابادی نماینده تربت جام، گفت: بارها خدمت آقای رحیمی در مجلس رسیدیم و اگر نظری در خصوص زعفران داشتند به ما می گفتند، اما عملا نگهداری ۶۰ تن زعفران در انبارها از مهمترین دلایل کاهش قیمت این محصول به شمار می رود و کسی به آن توجهی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ در واکنش به سخنان اخیر رحیمی جهان ابادی نماینده تربت جام که علت اصلی آشفته بازار زعفران را اقدامات نماینده مردم تربت حیدریه و عدم اعتقاد به خرید توافقی زعفران و همچنین عدم مشورت با سایر نمایندگان دانسته اظهار داشت: خرید توافقی زعفران در سال گذشته با توجه به نزدیک بودن انتخابات یک کار مقطعی بود که ایراداتی داشت و پول کشاورز با ۹ ماه تاخیر، قطره چکانی آن هم با دوندگی های زیاد پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: بارها خدمت آقای رحیمی در مجلس رسیدیم و اگر نظری در خصوص زعفران داشتند به ما می گفتند، اما عملا نگهداری ۶۰ تن زعفران در انبارها از مهمترین دلایل کاهش قیمت این محصول به شمار می رود و کسی به آن توجهی ندارد.

,

زنگنه ادامه داد: بنده به کرات از آقای باستانی نماینده سابق مردم تربت حیدریه در مجلس دعوت کردم که در جلسه ای خدمت آنها باشیم ولی هنوز این امر محقق نشده است.

,

وی با بیان اینکه، عملا نگهداری ۶۰ تا۸۰ تن زعفران در انبارها خودش یکی از عوامل افت قیمت زعفران در یکسال گذشته است، گفت: امسال هم ابتدا با تعاون روستایی صحبت کردیم اما می گفت ۶۰ تن زعفران دارم و انبارهایم پر است و دولت هم مبالغی نداشت که به تعاون روستایی کمک کند، لذا باید تسهیلات می داد که ما ۱۰۰۰میلیارد تومان مجوز گرفتیم.

,

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس بیان کرد: اکنون هیچ مانعی برای اِعمال نظر دوستان وجود ندارد، تعاون روستایی می تواند با اخذ این تسهیلات که منابعش آماده است ورود کند و خرید انجام دهد، اما کاش ما خودمان را جای کشاورز بگذاریم.

,

وی افزود: زعفران را ما در خدمت دوستان هستیم سایر محصولات را حتما بقیه پیگیری می کنند، اما اینکه کمک به کشاورز به اسم چه کسی انجام شود، دون شان ماست که خادمان مردم هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه