اخبار داغ

ابلاغ مصوبه پرداخت مطالبات دوساله کارخانجات آرد

ابلاغ مصوبه پرداخت مطالبات دوساله کارخانجات آرد
مصوبه پرداخت مطالبات دوساله کارخانجات آرد توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه موضوع پرداخت مطالبات کارخانجات آرد در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ را برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
هیئت وزیران در جلسه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را مکلف کرد به منظور کمک به صنعت آرد و نان کشور و نیز جبران افزایش هزینه‌های آسیابانی به میزان ۱۱ درصد قیمت آرد، نسبت به محاسبه دقیق میزان ریالی مطالبات کارخانه‌های آسیابانی بر مبنای عملکرد توزیع آرد یارانه‌ای در بازه زمانی ۱ فروردین ۱۳۹۷ لغایت ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ اقدام و نتیجه را به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ارائه نماید.
,
 
,
هم چنین، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران می‌بایست تسویه حساب مطالبات مزبور را در تعیین قیمت تخصیصی برای سهمیه مصارف نانوایی و حداکثر به میزان ۲۰ درصد کمتر از قیمت مصوب انجام خواهد داد.
,
 
,
مطابق این تصمیم، منابع لازم برای اجرای این تصویب‌نامه پس از تهیه گزارش حسابرسی ویژه یارانه‌ای و با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان زیان شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، تلقی و در لوایح بودجه سنواتی برای شرکت یادشده از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز نظارت بر حسن اجرای این تصویب‌نامه را به عهده دارد.
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه